Vind hij me leuk, ookal heeft hij een vriendin?

Ik heb begin dit jaar een jongen leren kennen die in Amsterdam woont. Hij is hardstikke leuk, en vanaf het eerste moment dat ik hem zag wist ik dat ik hem leuk zou gaan vinden. Dat gebeurde dus ook. We hadden in het begin plagerige gesprekken, en hij heeft me ook grotendeels uit mijn depressie geholpen. Hij zei dat hij me een knap meisje vond, en nouja, nog steeds vind. Maar toen kreeg hij in april een vriendinnetje wat bij hem twee straten verderop woont. Dat is nu nog steeds aan. Ik kan inmiddels wel zeggen dat hij mijn beste vriend is, en ik zijn beste vriendin. We spreken elkaar over msn, maar bellen en smsen elkaar ook regelmatig. Ik heb toen ongeveer in juli verteld dat ik wat voor hem voelde, maar dat het absoluut mijn bedoeling niet is om hij en zijn vriendinnetje uit elkaar te drijven. Hij zei dat hij mij ook leuk vind, dat ik qua innerlijk en uiterlijk helemaal zijn type ben, maar dat het jammer is dat we zover uit elkaar wonen. Ik woon in Den Haag, hij dus in Amsterdam. Opzich is dat niet ver vind ik, maar hij wel. Maar goed, toen zouden we in Leiden afspreken waar hij uiteindelijk niet naartoe kon omdat hij ziek was. Kan gebeuren. In de tussentijd heb ik twee relaties gehad maar die heb ik weer snel beeindigd omdat niemand in de buurt kan komen van de jongen die ik dus leuk vind. Dus ik dacht, ik probeer het nog een keer om het hem duidelijk te maken. Dus heb ik twee weken geleden verteld dat ik wat voor hem voelde. Hij zei dat hij het fijn vond om dat te horen. Sindsdien hebben we steeds meer gesprekken die in de buurt komen alsof we een stelletje zijn. Hij noemt me liefkozend Simoontje of stoeipoes, en ik hem liefje of tijger, omdat hij dat leuk vind. Ik ben serieus zo gek op die jongen, en ik weet dat dat gek klinkt, omdat ik hem nog nooit in het echt heb gezien… Maar nu komt de vraag: vind hij me nou leuk of niet? Ik weet het dus echt niet meer, omdat hij maar bij zijn vriendin blijft!

blijf weg van jongens die al een vriendin hebben, dat meisje heeft je niets misdaan

Inderdaad blijf van hem weg
Hij heeft al een vriendin
Als ie jouw leuker vond dan haar, had ie het allang uitgemaakt en btw, als ie je écht écht écht leuk vond/vindt, maakt voor hem die afstand niks uit.
Den haag en Amsterdam… wat is dat nou?
try amsterdam & enschede

Zijn vriendin gaat kapot als ze erachter komt hoor en hoe zou jij je voelen? (als je haar was)

Kop op en zoek een ander

Dat is idd niet eerlijk tegenover zijn vriendin.
Ik zou tegen hem zeggen dat hij maar eens moest verzinnen wat hij wil. jou of haar.

Sjees…

Idd.

Niet leuk genoeg om voor jou te gaan? Ik denk dat hij je aandacht erg leuk vindt, wat best sneu is voor zijn vriendin ook. Leuke jongen trouwens; stel dat hij jouw vriendje was en dit flikte achter je rug om bij een ander.

Dit is niet eerlijk tegenover zijn vriendin. Let it go.

Typisch, ik zit met hetzelfde probleem. Alleen woont hij in mijn geval tegenover mij, en zijn vriendin juist 200 km verderop… Ik vind dat je wel gewoon het recht hebt om hem te zeggen wat je voelt, mensen zeggen wel dat dat niet eerlijk is tegenover die vriendin maar dat vind ik wel meevallen. Zolang je niet echt gaat stoken tussen hen mag je best zeggen wat je vindt, en ook duidelijkheid van hem eisen. Misschien, als je vriendschap ook goed vindt, kun je hem duidelijk maken dat je dat ook best wil maar dat hij dan moet stoppen met zich dubbelzinnig gedragen…

Sorry hoor. Maar al zòu je nu met hem wat krijgen. De kans is groot dat ie jou ook weer makkelijk inruilt voor een ander.

Dankjewel voor jullie reacties. Ik ga denk ik minder open tegen hem zijn, hoe dan ook. (:

Ik snap heel goed hoe je je voelt nu, ik had zo een half jaar geleden ook iemand ontmoet en vanaf het begin was er al een klik als het ware, We woonden alleen zo ver van elkaar, ik in groningen hij in den haag, maar hij was militair en zijn opleiding was in Assen (vandaar dat ik hem dus ook heb leren kennen, uitgaansleven groningen youknow…) anyway je zou verwachten dat je dan wel eens een keer kon afspreken met diegene, maar hij kon toen niet, nja kan gebeuren denk je… na 3 maand had ik hem nog steeds niet weer gezien maar het voelde zo echt wat wij hadden, dat het leek alsof we wel jaaren een relatie hadden. Uiteindelijk was die na di 3 maand met zen auto vanuit Den Haag naar Groningen gereden voor mij, dat doe je ook niet zomaar zou je denken. En we hadden ook al vaker over gehad dat we wel meer voor elkaar voelden, maar na 5 maand nadat ik hem dus ontmoette…
Kwam ik erachter dat hij dus nog een vriendin had… van 3.5 jaar!! Ik voelde me zo gebruikt, en tegelijkertijd zo in de war… Maar wat ik dus vanuit mijn perspectief voor jou als advies kan geven… Geef hem een ultimatum… klinkt heel moelijk bij mij duurde het ook heel lang maar ik had dus ook uiteindelijk gezegd van: Ga maar eerst eens goed over nadenken wat jij nou wilt en als dat antwoord mij is dan hoor ik het wel van je, en anders hoef ik je ook nietmeer te spreken… Uiteindelijk kreeg ik dus ook niks meer te horen van hem. Ik was er zo kapot van, maar uiteindelijk geeft dat wel weer moed om verder te gaan… En vanavond komt er een andere jongen uit groningen naar mij toe dus uiteindelijk komt het ook wel goed. Je moet gewoon heel duidelijk zijn met dit soort jongens, anders blijf je net zoals ik half jaar te wachten op iemand die het eigenlijk ook niet weet, en ik weet zeker dat je dat niet verdient! Want er zijn genoeg andere leuke jongens die wel gelijk voor je zullen gaan en wat dichterbij wonen.

Heel veel succes en hoop dat dit je beetje heeft geholpen a.

hmm ik snap heel goed wat je bedoelt…
als je hetniet meegemaakt hebt is het moeilijk om er wat over te zeggen
qua gedachtens lijkt het heel verkeerd
maar uiteindelijk kun je liefde niet stoppen
wie het ook is…
je kan je hart volgen zolsje heel graag zal willen doen maar dan wel met
de gedachte dat jij op het eind degene zal zijn met de pijn
want het kan niet anders…

1. Ik weet dat je iemand leuk kunt gaan vinden via internet, maar als je iemand nog nooit in het echt gezien hebt zal diegene zijn vriendin sowieso niet verlaten voor een “virtueel” meisje.
  2. Als hij al dezelfde gevoelens had, via internet, had ie wel met je afgesproken. Ookal was ie die dag ziek, dan had ie een week later wel met je afgesproken ofzo.
  3. Hij heeft een vriendin, dus of je hem nou irl kent of alleen via internet: hands off.
  4. Hoe weet je zo zeker dat je hem echt zo enorm leuk vindt dat je twee relaties voor hem hebt verbroken want je hebt hem nog nooit in het echt gezien?
  5. Jongens krijgen erg graag te horen dat een meisje hen leuk vindt, ookal hebben ze een vriendin. Ja, daar gaan ze dan vaak wel in mee, niet omdat ze het meisje ook ontzettend leuk vinden, maar gewoon omdat ze het egostrelend vinden.
  6. Zijn vriendin zal hier niet blij mee zijn, zacht uitgedrukt. Dat zal je nu waarschijnlijk niks kunnen schelen, maar als je serieus gaat stoken en zijn vriendin komt erachter kán het zijn dat hij meer afstand van je gaat nemen. Hij zal toch echt voor z’n vriendin kiezen in deze kwestie, lijkt mij.

En dan… “omdat hij maar bij zijn vriendin blijft!”? Dit is eigenlijk al indirect het antwoord op jouw vraag: nee, hij vindt je niet leuk want hij blijft dus bij zijn vriendin.

Sorry als het hard overkomt, maar het is dus naar mijn mening beter om je te richten op andere jongens!!