Vind hij me leuk ondanks zijn vriendin?

Een hele goede viend van mij heeft al anderhalf jaar een vriendin.
Dat meisje is ook een vriendin van me.
Maar sinds een tijdje gedraagt hij zich raar tegenover mij.
Hij knuffelt, knipoogt en kietelt me terwijl hij dat eerst nooit deed.
Maar het rare is dat hij dat alleen doet als zijn vriendin niet in de buurt is.
Als zij er namelijk wél is, negeert hij me gewoon.

Hij en zijn vriendin passen ontzettend goed bij elkaar en je ziet ook dat ze echt van elkaar houden (in de pauzes lopen ze telkens te zoenen).
Hij is een hele leuke jongen, maar aangezien hij een vriendin heeft zou ik hem daar nooit naar vragen…
Is er een kans dat hij me leuk vindt?

(Ik hoef geen reacties dat het not done is om met de vriend van je vriendin te gaan, want dat weet ikzelf ook wel. Zelfs al vindt hij me inderdaad leuk, zou ik niks proberen. Ik vraag het me gewoon af…)

er is inderdaad een kans.
óf hij wil gewoon wat spanning en vind jou makkelijk daarvoor of gewoon leuk daarvoor (niet verkeerd opvatten hoor) en zoekt gewoon wat flirtjes met je, want ja, na anderhalf jaar dezelfde doen jongens dat soms wel eens.
ik zou het hem iniedergeval niet vragen, en ook niet (meer?) reageren op die knuffels ofzo. gewoon niet terug doen, dan doe jij ook niets fout ten opzichte van jou vriendin want ik neem aan dat je die je niet kwijt wilt ofzo.

Ik denk dat de kans er wel is, maar misschien probeert hij een goede broer-zus relatie met je op te bouwen, sinds jij een vriendin bent van zijn girlfriend. Jongens houden wel van een beetje ‘‘teasen’’ en zijn dr echt niet verlegen om. maar ik zou geen stappen ondernemen. Doe gewoon wat je hart je zegt op dat moment, jij leeft voor jezelf! natuurlijk is rekening houden met anderen ook belangerijk maar je kunt niks beïnvloeden over liefde, dat gaat nou eenmaal vanzelf! Xxx’

Die kans is er inderdaad, maar ik vind dat je afstand moet nemen als hij dat weer doet.

tjah zou best kunne maar het kan ook een player zijn ondanks dat ze steeds zoenen anders doe je zoiets toch niet bij een ander meisje

zegt toch genoeg…
hij v ind jou misschien gewoon een gezellige meid tegen wie die aardig wil doen.

Idd, hij vindt je slechts een gezellige meid, verder niets. En dat hij extra close doet tijdens een bezoekje wanneer zijn vriendin er niet is is erg normaal. Als ze namelijk naast je is kan ze jaloers worden en dat wilt hij niet blijkbaar, ongeacht hij er niets van meent.