Vind hij me leuk of niet? Gemixte signalen?

Hey meiden,

Ik heb eigenlijk al elke dag contact met een leuke jongen al 2 maanden. Begin van deze week ging echt goed hadden echt een heel gesprek over boksen eigenlijk sinds deze week wel echt veel.

Alleen het is vaak dat hij op mijn laatste bericht gewoon niet meer reageert. En dat het wel een beetje een vraag-antwoord gesprek wordt. Weten jullie hoe je een gesprek soepeler kan laten verlopen?
(En ideeen waarover je kan kletsen , deze jongen is niet echt het makkelijkste online. )

En ik weet bij deze jongen ook niet of hij me wel of niet leuk vind.

Had in de vakantie gevraagd om af te spreken maar toen zei hij ja super leuk en daarna van ja heb het druk je bent mijn typ niet, daarna begon hij gelijk met mij veel te appen en eigenlijk is dat wel een beetje gebleven, al begin ik vaak met snappen . Maar dat maakt niet zoveel uit. Hij geeft echt gemixte signalen af. Weten jullie wat je daarmee kan?

Liefs Stefani

Er was hier afgelopen week op het forum ook een jongen van 22,
En hij zat met hetzelfde probleem als jij.
Alleen zij reageerde totaal niet.
En hij zat net als jij, heel heel erg in over haar.

Aan die jongen heb ik het advies gegeven, om andere meiden te Daten, die wél 100% interesse hebben in hem, en daadwerkelijk bij hem willen zijn.
Dat heeft hij volgens mij ook gedaan nu, want ik had hem hier privé gesproken.
Ik ga aan jou ook hetzelfde advies geven.

Deze jongen heeft gemixte signalen, dus je bent lang niet zo belangrijk voor hem, als hij voor jou is (denk ik), of hij moet wel een hele aparte Boy zijn, óf hij heeft het heel druk (kan ook).
Sorry, maar er zijn écht veel leukere jongens voor jou.
Jongens die je niet laten liggen, of aan de kant schuiven.
Jongens die gewoon op een gezonde manier willen communiceren met jou en je duidelijkheid geven!!!
Als ik in jou schoenen had gestaan, had ik al lang deze situatie achter me gelaten!!
Point Blank PERIOD !

1 like

Nah ja dat is ook niet zo hoor. Hij stuurde midden in de nacht een random snap. We zijn wel gewoon vrienden. Dus ja , en iemand achter je laten . Als je verliefd bent is dat moeilijk hè .

Alleen wil gewoon weten of hij me leuk vind? Of dat hij niet durft zeg maar?

@JustaGirl1996
Je kan haar niet zomaar slechte moed inspreken.

Je zegt zelf, dat ieder jongen anders is.
Zo was er een jongen op de middelbare school, die de hele tijd verliefd op me was.
Hij was daarentegen erg afstandelijk en een introvert type (hield niet van appen).

Op een of andere miraculeuze wijze na de middelbare school, waren we elkaar tegengekomen hier in Arnhem,
Toen was de boel weer los gekomen en waren we aan het Daten.

Toch zijn we nu al 8 jaar samen,
En ik ben al 4 maanden zwanger van hem.
Dus bij mij heeft het een positieve wending gehad.
Hij wordt de vader van onze Baby straks.

Je kan niet zomaar zeggen:
“Oh hij reageert even niet, dus zal hij geen interesse in me hebben”.

Ik sluit me aan bij het advies van @JustaGirl1996. Alles wat geen ‘ja’ is, is automatisch een ‘nee’. En de gemixte signalen waar je het over hebt zitten veel dichter bij een ‘nee’ dan bij een ‘ja’ ;). Dus als je mij zou vragen ‘denk je dat hij mij leuk vindt?’, dan zou ik zeggen: nee, dat denk ik niet. Althans, niet leuk genoeg. Oprechte interesse komt vanuit twee kanten, dus als hij oprecht geïnteresseerd was dan zou ook hij zijn best gaan doen om de whatsapp gesprekken leuk en vloeiend te houden, in plaats van vraag-antwoord dat alleen vanuit jouw kant komt.

Mijn advies zou niet zijn om te gaan wachten op een dergelijk ‘mirakel / wonder’ met deze jongen. Hoe mooi dit ook klinkt, het zal slechts zelden voorkomen en biedt daarom niet veel perspectief. Echter snap ik natuurlijk wel wat je zegt dat als je verliefd bent het moeilijk is om iemand achter je te laten, al helemaal als iemand gemixte signalen geeft.

Daarom zou mijn advies zijn: neem de controle in eigen handen en vraag hem nog één keer om samen wat leuks te gaan doen. Als hij je daarna weer afwijst met een of andere stomme smoes dat hij het druk heeft en dat jij zijn type niet bent, neem dan ook echt je verlies en laat deze jongen lekker links liggen. Uiteraard, whatsapp en snap zijn tegenwoordig een belangrijk onderdeel van het contact met elkaar richting romantiek, maar wanneer puntje bij paatje komt draait het toch echt nog steeds om het echte real-life contact. En als hij dat niet met jou wilt (het daar zogenaamd ‘te druk’ voor heeft), dan vindt hij jou niet leuk genoeg :wink:

Ik denk dat jullie mijn verhaal anders interpreteren. Die jongen komt ook uitzichzelf met appen. En heb echt al maanden veel contact , maar is gewoon soms een beetje dat ik denk van vind je me leuk? Denk dat er nu ook niets gebeurt omdat ik hem niet zie en het is gewoon eng, durven is ook een dingetje

Ik heb niet het idee dat ik je verhaal anders interpreteer :woman_shrugging: Wat ik probeer te zeggen is: Whatsapp en snap contact is niet genoeg, toch? Al is het nog zo leuk en gezellig op app en snap, als hij smoesjes bedenkt om niet met je te hoeven afspreken in real-life, is dat denk ik een duidelijk antwoord op de vraag of hij jou leuk vindt.

En… een kwestie van ‘niet durven’, ik weet het niet… Jij hebt letterlijk een ingang op een dienblaadje naar hem gepresenteerd, door het initiatief te nemen en te vragen om af te spreken. Dan hoeft hij alleen maar ‘ja’ te zeggen. Daar is weinig durf meer voor nodig.

Ik denk dat het nuttig kan zijn om bij jezelf af te vragen: wil je nog wel zo intensief app en snap contact met iemand die niet de moeite neemt om jou in het echt te leren kennen? Volgens mij ben jij een hartstikke leuke, lieve meid, en ik weet zeker dat er genoeg jongens zijn die staan te springen om wel met jou tijd te kunnen doorbrengen en samen dingen mee te maken.

Ik snap dat dit niet het antwoord / advies is wat je graag zou willen horen, want het liefst hoor je natuurlijk van iedereen ‘ja, hij vindt je sowieso leuk!’. …Maar ik geef liever eerlijk advies :woman_shrugging: Doe ermee wat je wilt :kissing_heart: Ik ben ook maar een random persoon op het internet natuurlijk haha.

Hij bedenkt niet de hele tijd smoesjes , hij wou zelfs uitgaan. Alleen nu durf ik het niet te vragen. Ik had gezegd dat ik het nu druk had met toetsweek. Er is wel het weekend na mijn toetsweek een feest, Valentijns feest haha, maar idk of ik kan vragen om daar naar toe te gaan? Hij wou wel uitgaan vond hij heel leuk zeg maar.

Kost veel moed en lef, maar vraag hem mee naar het feest

1 like