Vind hij me leuk? HELP!

Heyy,

Ik ben een meisje van bijna 16 jaar en vind een jongen leuk…

Ik had nog nooit met T gesproken tot afgelopen zaterdag op een feestje van een vriendin van mij. Ik kende T wel van school en volgde hem op Instagram en Facebook maar niet echt persoonlijk. (ik had al wel een kleine crush op hem) Ik was op dat feest een beetje aangeschoten en was daardoor veel losser dan dat ik normaal ben. Ik was een beetje gek aan het doen enzo.
We zaten uiteindelijk met z’n alle in de tuin en er was geen stoel meer dus ik ging naast T op de grond zitten. (T zat op zo’n heel laag kampeerstoeltje) Uiteindelijk ging ik eerst op zijn been leunen en vervolgens op zijn bost en sloeg hij zijn hand om me heen. Zo zaten we een tijdje tot ik naar de wc moest. Toen ik weer terug kwam zat zijn vriend naast hem. Toen die vriend weg ging gebaarde T of ik weer naast hem wilde komen zitten. Dus ik ging weer bij hem liggen. Hij vroeg of ik bij hem op schoot wilde zitten maar dat durfde ik niet want ik ben nogal onzeker over mijn gewicht en ik was bang dat hij me zwaar vond ofzo.
Hij ging na een tijdje even weg en ik ging naast een vriendin zitten op een bankje. Toen hij weer terug kwam riep ik hem en ging hij naast me zitten (weer op zo’n laag kampeerstoeltje) en ging hij met z’n arm op mijn benen leunen.
Er was verder niks gebeurt, maar ik had nog nooit eerder met een jongen zo gezeten dus vond het best wel bijzonder. :flushed:
Omdat ik dus een beetje aangeschoten was, was ik af en toe een beetje irritant… :flushed:
T is best populair (ik niet) en gaat met heel erg veel meisje om op een vriendschappelijke manier maar ook knuffelen enzo.
T is niet een jongen die meisjes super snel leuk vinden, hij is niet super knap en hij is wat steviger dan de meeste jongens. (hij is wel super lief en schattig :slightly_smiling_face:)
Ik ben normaal heel erg verlegen en ongemakkelijk enzo, dus maandag had ik niks tegen hem gezegd op school (hij zit in een andere klas) maar in de avond had ik hem wel een whatsappje gestuurd en hadden we een kort ongemakkelijk gesprekje.
Ik vind T leuk, maar ik ben bang dat hij me niet op die manier zag of ziet.
Ik heb wel vaker jongens leuk gevonden maar dan had ik niet met ze zo gelegen ofzo, dus ik ben hierin helemaal nieuw.

Mijn vraag is of iemand tips heeft of advies om me hierin een beetje te helpen.
(of hoe ik op een niet ongemakkelijke manier met hem kan whatsappen)

Kusjes

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.0.html