vind hij me leuk ?!! heb hulp nodig !!

ik zit in een klas met 14 jongens en 2 meisjes ik en mijn vriendin dus.
mijn vriendin is niet geinteresseerd in jongens en ook niemand in haar
maar er is dus een jonen die ik leuk vind , hij kijkt veel vaker dan de andere jongens naar mij.
hij is ook oprecht geinteresseerd in mijn leven enzovoort.
ik denk dat hij mij leuk vind , maar ik weet het niet zeker,
want hij heeft me al minstens 5-10 keer gevraagd of ik iemand leuk vind. hij denkt dat ik een vriend van hem leuk vind, omdat ik steeds blijkbaar naar die vriend kijk. maarja die vriend zit natuurlijk naast hem , dus eigenlijk kijk ik naar hem.
eerst zij ik altijd dat ik niemand leuk vind. maar hij zegt dat ie aan mij kan zien als ik dat zeg dat het niet zo is. als ik aan hem vraag wie hij dan denkt dat het is , zegt hij altijd dat hij denkt dat ik hem leuk vind. maar je ziet aan hem dat hij het nog niet zeker weet.
hij plaagt me vaak door mijn spullen af te pakken of door me te irriteren.
hij probeert zelfs mijn aandacht te trekken door gekke gezichten te trekken of als hij achter me zit te zeggen van, tikkie ik raakte je aan, en me dan aan te tikken.
als ik aan hem vraag waarom hij wil weten wie ik leuk vind zegt hij altijd dat hij het leuk vind om mij verlegen te zien worden.
al dit lijkt er heel erg op dat hij mij leuk vind ( mijn vriendinnen denken ook da t hij me leuk vind ). maar ik ben echt niet de knapste persoon , eerder lelijk. en hij vind mij soms ook heel irritant ( ben ik ook hoor :stuck_out_tongue: ) ik moet wel toegeven dat ik een leuke kleding stijl heb. , ← egoistisch hè . ach ja dat is hij ook :cold_sweat:
vind hij me leuk?

Kijk eens verder dan je neus lang is. → officiele vindt-hij-me-leuk-topic.
En ja, dus ook vind met dt. Maar goed dat terzijde:’)

is het vakantie word ik op mijn spelling verbeterd -.-

Ach ja, je leert er toch van!. En, inderdaad het vindt-hij-me-leuk topic is hiervoor geschikt!

Oke, dan zal ik je het meteen leren, want alleen weten wat er fout is… daar schiet je natuurlijk niets mee op.
Ik vind
Hij vindt
Jij vindt
U vindt
Wij vinden
Jullie vinden

Ik denk dat hij je leuk vindt.
Maar het kan ook een beetje komen doordat er zo weinig meiden in je klas zitten, en aangezien je vriendin niks met jongens heeft…
Maarja als je het zelf ook denkt. vindt jij hem ook leuk? Anders moet je dat maar laten merken, en zien wat er gebeurt;) suc6

dankje :slightly_smiling_face:

ooh, en ellediorella ik zit in een vwo+ klas ,dus ja, die laatste opmerking was niet nodig

Alsje:)
Wel grappig dat jij het enige meisje in je klas bent samen met je vriendin .
Je valt sowieso op he :stuck_out_tongue:

:stuck_out_tongue:
en ja ik vind hem ook leuk (zeer leuk!!!)

Oké nou das al beter toch :slightly_smiling_face:
Ik vond vorig jaar ook een jongen uit mn klas leuk, maar ik deed echt niks.
Hij vond mij ook leuk,kwam ik later achter. Maarja toen vond een zo’n bitch uit mn klas hem leuk…enn ik kon het echt niet aanzien hoe ze zich uit zat te sloven.
Dus jij hebt in ieder geval een voordeel,:wink:

Als je het blijkbaar zo goed weet, waarom schrijf je het dan fout? Het mag dan wel vakantie zijn, dat is toch geen reden om opeens opzettelijk grammatica/taalfouten te maken. Beetje vreemd maar goed, dat zal dan wel aan mij liggen:’)

Ik zit ook op vwo, maar ik weet het pas sinds een jaar of twee goed te gebruiken. Dus ik help anderen graag. En, als je mij ooit een fout ziet maken, wil ik je van harte uitnodigen me te verbeteren!

Haha, dit topic gaat opeens over ‘spellingfouten’ ?

blijkbaar…

opzettelijk spelfouten maken ?
vorig jaar zat ik bij drie meisjes in de klas die opzettelijk dom gingen doen, en dachten dat de Himalaya in Zwitserland ligt.

Haa, sorry dat ik weer afwijk van het onderwerp maar, ikbenverliefd heet nu honeymoon! Nice change, ook van ava!

Thankyouuu!:slight_smile:

Het algemene vind hij me leuk topic.