vind hij me iets of niet ?

Sinds een paar weken,
loop ik stage bij een bedrijf.
En ik leerde daar een jongen kennen,
en ik moet soms wat opdrachten voor hem doen.
En in het begin vroeg die me in de pauze al mee ergens heen.
En hij is echt heel aardig!
Maar ten 1e is hij 25, hij ziet eruit als 17 maar hij is echt 25.
En ik ben 15…
Maar we kunnen goed en leuk praten en hij maakte laatst een grapje tegen een werknemer en toen keek die gelijk naar mij!
En vanmiddag zei die, toen ik aan kwam lopen, tegen een andere werknemer voor de grap: dat is mijn vriendin! heel trots…
Hoe kan ik zien dat die me wel leuk vind?:face_with_raised_eyebrow:

nou uhm, hij’s 25 en jij bent 15?
ik weet dat “leeftijd niets uit maakt” enzo, maar op deze leeftijd is 10 jaar verschil écht veel!

hij vindt je zeker leuk! maar, 10 jaar verschil vind ik wel erg veel

verschil is wel erg veel, zowiezo op die leeftijd
jij bent nog ongeveer kind, hij is volwassen

mijn vriendin was ook 16 toen ze met iemand van (bijna) 26 had.

leeftijd maakt niet uit.
het enige gevaar is dat hij sex wilt en jij misschien nog niet.

leeftijd maakt inderdaad niet uit
mijn vriendin dr oma was 16 toen ze wat kreeg met haar opa, die toen 27 was.
ik heb trouwens ook een vriend (gewoon een vriend dus) die 25 is, maar de meeste mensen schatten hem op 20. misschien ligt dat er wel aan omdat ie met jonge mensen omgaat, hij heeft ook geen vriendin :stuck_out_tongue:

Weet je wel zeker dat je de signalen goed begrepen hebt? Bijvoorbeeld toen die vriend van hem naar je keek, was dat dan niet omdat jij naar hen aan het kijken was? En jij hoorde trots in zijn stem toen hij zei ‘mijn vriendin’, maar weet je zeker dat het niet wat anders was? Ik zou heel voorzichtig zijn met je conclusies, omdat het gewoon niet vaak voorkomt dat mannen van 25 vallen op meisjes van 15. En je moet je je hierdoor niet onzeker gaan voelen, want dat is zeker niet mijn bedoeling!

Misschien is ie wel heel spontaan
en keek ie naar je omdat hij zich afvroeg of je het ook grappig vond ?
trouwens, soms als je iets denk ga je je ook dingen inbeelden dus pas op!
Iemand van 25 denkt alheel anders dan iemand van 15.
Vooral meisjes gaan op hun 15e al denken als een jongen zoiets doet van ooh hij vindt mij leuk. Terwijl hij misschien alleen aaridg wilt zijn

Ik denk dat je er misschien te veel in ziet dan dat het is.

Als een jongen van 14 (dat is maar 5 jaar jong ipv 10 zoals in jullie geval) met mij zou werken en ik hem wel zou mogen kan ik me het volgende voorstellen:

• Ik ga met hem iets eten tijdens de pauze omdat ik wel vaker met collega’s wat eet => zegt in mijn ogen niks omdat ik wat dat betreft het niet opeens anders vind als het een jongen/man is
  • ik zie dat hij zich niet helemaal op zijn gemak voelt in het bedrijf en hoop hem wat beter op zijn gemak te laten voelen door tegen hem te praten
  • ik zeg dat hij mijn vriendje is als grapje => dat soort dingen zeg je sowieso alleen als je echt samen bent (dus niet alleen als je diegene leuk vind) of als grapje

Ik denk dat hij je eerder ziet als zijn ‘kleine zusje’

Let op, het kan natuurlijk wel, maar de kans lijkt me klein.

Ja, dat lijkt me waarschijnlijker dan dat hij je ziet zitten eerlijk gezegd.
Maar het kan altijd wel dat het wel zo is. Als hij er zelf 17 uitziet, is het misschien wel logisch dat hij op jongere meisjes valt.

Hij zit in een fase waarin ie misschien al aan samenwonen of kinderen krijgen denkt, jij zit in een fase waarop je uit wilt gaan en aan het puberen bent. Lijkt me niet echt een geweldige combi. Maar goed, leeftijd hoeft natuurlijk niet altijd een issue te zijn, je kunt het altijd proberen, het komt wel over alsof hij je wel ziet zitten. En tsja, mijn huisgenoot is 29 en heeft wat met een meisje van 19, dus alles kan =P

als het echt liefde is, maakt het niet zo veel uit, maar zoals hierboven al gezegd wordt, hij is misschien al aan meerdere dingen toe. En jij (denk ik dan) nog niet.