Vind hij jou leuk Test.

Hoe verliefd ben jij
  • Smoor.
  • Heel erg.
  • Beetje.
  • Kriebels.
  • Niet.

0 stemmers

Heeee Test of hij jou ook leuk vind. :hugs:

Wat zegt hij tegen je als die je ziet:
A: alleen hooi en loopt door.
B: heee, en hij maakt een praatje met je.
C: Komt naast je staan en praat over van alles tegen je.

Wat stuur hij voor Whats app:
A: een dood normaal gesprek dat snel stil word.
B: Jullie praten een dag en daarna is het weer stil.
C: Jullie appen de helen dagen door en ook komen er lieve woorden in voor.

Wie begint het gesprek op Whats app:
A: Jij.
B: soms hij soms ik.
C: Hij.
Wat voor complimenten geeft hij je:
A: leuke kleren.
B: waauuw mooie tas
C: Wat zie je er vandaag mooi uit.

Als hij naar je kijkt gebeurd er bij hem:
A: een normalen blik.
B: een glimlach.
C: een glimlach en een knipoog.

Heb je de meesten A:
oeepsss… Waarschijnlijk ziet die jou als alleen een ‘gewonnen’ vriendin. meis ga er voor en gooi alles in de strijd zo dat je wel gaat opvallen en hij jou wel leuk gaat vinden!!! praat met hem maar laat zien dat je mysterieus ben.

heb je de meesten B:
Yeaahhh jullie zijn goed op weg, geef hem nog een duwtje in zijn rug zo dat hij 100% voor je zal gaan. maar blijf wel gewoon je zelf. hij vind je leuk zo als je ben wees daar trots op.

heb je de meesten C:
WooooW 100% dat jullie elkaar leuk vinden of hij moet het anders zien en naar iedereen doen. maar ga daar maar niet van uit. neem hem een keer mee op date en zie wat er van kom als de test echt goed hebt in gevuld komt het vanzelf goed.

liefs, welke type ben jij A,B,C

0mggiiees type c!Q!

waauuww super!!

Omfg nu ben ik helemaal verdrietig want het is een type B!!! Ik zou willen dat ik deze pagina nooit gevonden had :cry::cry::cry::cry::cry:

Leuk gedaan!

Sorry, maar ik vind deze test niet heel goed. Wat nou als hij verlegen is en dus weinig durft te zeggen. En jullie hebben elkaars nummer niet, dan kan je al 2 vragen niet invullen.

oh my goshies. Ik ben zo blij voor je!!1!!1 :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :grinning: xoxo

Waar heb je deze test op gebaseerd? Zelf gemaakt of niet? Ik heb trouwens ook nog nooit een knipogende man gehad :stuck_out_tongue: Alleen voor de grap met vrienden.

Ik heb geen whatsapp :frowning_face: belgië zijn enzuu :cold_sweat: maar ook geen jongen om de test van te doen. :flushed: :flushed: :ham
[ol]-

• [/ol]
    er: ;s :blush:

OMG hij is type Z
Ik flip helemaal asdfghj
Hij wilt met me trouwen en dankje voor deze test!!1!!11!!!
:hugs: :hugs: :hugs: :hugs: :hugs:

En wat nou als je hem niet tegen kan komen omdat jullie niet dichtbij elkaar wonen? :’)

Volgens deze test vindt mijn vriendje mij niet leuk x) Dus hij klopt niet helemaal voor de iets verlegere jongens :stuck_out_tongue:

jup inderdaad voor jongen die verlegen zijn… maar als je goed leest zeg ik ook niet dat die je sws niet leuk vind bij A

type B
:cry: