Vind hij haar leuk?

hee allemaal, ik zit een beetje met een probleem…
Ik heb een vriend en we hebben nu al bijna een jaar wat.
maar de laatste tijd zit hij de heletijd te krabbelen met een ander meisje, en dat is echt een slet, niet omdat ik haar niet mag omdat ze met hem krabbel maar dat is ze gewoon want ze licht half te neuken in de kroeg (was er zelf bij )

en dan zet hij ook bij haar foto’s van ‘zo mooie foto :open_mouth: :$’
en dan ben ik best wel jaloers want dat doet hij nooooit bij mij, terwijl ik zijn vriendin ben. Is het nu heel raar dat ik ga denken dat hij haar leuk vind??

ik heb hem dus ook gevraagd of hij haar leuk vond, maar hij zei ‘Nee echt niet, ze is gewoon erg aardig en ja ze is knap, maar dat ben jij ook’

ik weet dus nu echt neit wat is moet doen… Of stel ik me heel erg aan?

ik hoop dat jullie het nog een beetje begrijpen, maar ik zit hier heel erg mee.

Ik snap heel goed dat je hier mee zit,
en ik denk ook dat het het erger maakt omdat zij zo is en jij haar zo hebt gezien,
maargoed, je vriend zegt haar niet leuk te vinden, ik denk dat je hem maar moet vertrouwen, meer kan ik er ook niet over zeggen.
ik hoop het beste voor je!

dankjewel voor je reactie!

Ja ik kan hem denk ik wel vertrouwen maar toch heb een beetje een raar gevoel in mn maag :frowning_face:

iemand anders nog goeie raad ? haha

In ieder geval niet moeilijk doen en haar niet onderuit halen. Zeuren zet alleen maar aan tot vreemdgaan. Ik denk overigens dat hij dit niet doet :slightly_smiling_face:

-

Kent hij haar ook in real life dan?

ik snap wel dat je dat niet leuk vindt, maar jij wilt toch ook gewoon je vrijheid? en als hij jou niet meer leuk zou hebben gevonden zou hij het wss al hebben uitgemaakt, het beste is gewoon praten, zeggen dat je het niet leuk vindt, maar niet heel drama van gaan maken :slightly_smiling_face:

Hmm, ik zou ook best jaloers zijn denk ik, en ik vind het helemaal niet raar.
Alleen zou ik (nog) niet beginnen met drama te maken, maar wel letten op je vriend.