ik msn vaak met een jongen en hij heeft al verkering etc.
maar hij flirt wel egt met me enzo… hij zegt bijv. dat hij me wil zoenen enso en dat meent hij egt want hij zei het waar me vriendinnen bij waren en dat wist hij.
maar nu ongeveer 10 minuutjes geleden zegt hij; alles goed dikke? ;p
dus ik; zo dankjewel en jaa hoor mj? hij zo ook hoor dikke ;p en toen zei hij dat het hele gesprek lang gelukkig duurde het gesprek niet zolang ;$
maar hij heeft ook gezegd dat hij me leuk vind en nu zegt ie dit? over dat dikke maak ik me nu niet zo’n zorge meer door de reacties!
want nee ik ben niet dik iedereen vind me juist te dun
maar over dat hij inderdaad een vriendin heeft kunnen jully tips geven daarover? hoe ik het beste kan reageren…
kut-msn
eerst maar wachten tot het uitgaat met zijn vriendin, van een bezette jongen moet je afblijven.
oh wacht ik had het nog niet helemaal goed gelezen.
mijn vriendje noemt me ook zo vaak dikke maar dat is gewoon voor de grap
Zal wel voor de grap zijn denk ik.
Mijn vriend weet dat hij zoiets niet tegen mij moet zeggen, heb al bijna anorexia gehad en als je dan zoiets tegen me zegt ga ik weer die weg uit…
Wie weet is het wel stiekem zijn vriendin die door heeft dat hij met je flirt en op zijn msn zit
ja en stel je niet aan zeg… jongens doen vaak zo flauw of zeggen ‘dikzak’ voor de grap.
ja, zal die wel voor de grap zeggen.
en waarom flirt hij eigenlijk met jou (op msn) als hij al een vriendin heeft…?
Ik noem mijn broer ook ‘dikke’ :'3
Maar zou je dat wel doen als hij bezet is?
Maar voor sommige mensen kan t egt hard aankomen!!!
dus het is niet stel je niet aan!
Als je dik bent, meent hij het.
Als je niet dik bent, is het een grapje.
Sowieso lijkt het me een foute kerel.
Joh, maak je liever druk over het feit dat hij een vriendin heeft. Zou jij het leuk vinden als jouw vriendje tegen een ander meisje zei dat hij met haar wilde zoenen? Pas er maar eerder voor op dat zij niet achter jullie gesprekken komt. Want dat is het risico als je hem met je laat flirten. Ze zal hem waarschijnlijk wel op zijn flikker geven, maar drie keer raden wie ze ook niet mag en wie ze wat aan kan gaan doen: jou.
Dit is natuurlijk maar een mogelijkheid en het is ook zijn schuld voor met jou flirten, maar ik zou er wel over nadenken als ik jou was want als het bekend wordt ben jij wel degene die er ook een slechte naam van krijgt als je er in meegaat.
Maar om heel even antwoord te geven op je vraag: ik denk dat het een grapje was.
dubbel
Okee over dat dikke maak ik me nu geen zorgen meer door jully!(:
maar ik maak me nu wel zorgen om dat ik idd gewoon met me laat flirte en dat die vriendin er miss achter komt oeeii dat zou zo fout zijn…
maar ik wil wel dat jully weten dat ik gwn zeg hahaha;$ en er niet op door ga enso en ik denk dat ie met me flirt omdat ik het tog niet tegen zijn vriendin ga zeggen…
ok…
maar kunnen jully tips geven hoe ik er het beste op kan reageren?
want ja het is wel leuk die aandacht enso maar ik wil niet dat het door mij uitgaat me zijn vriendin omdat ik het tegen haar ga zeggen. want ja… dan ben je tog gewoon zielig al zeg je dat tegen haar xd
Echt* Enzo* Jullie* Toch*…sorry, ik heb zo’n hekel aan dat msntaaltje.
En over dit hele verhaal…al zou hij je leuk vinden, je moet gewoon van een bezette jongen afblijven. Hij is sowieso fout bezig doordat hij met jou zit te flirten blijkbaar.
En ik zie net je vorige bericht…niet reageren? Wat moet je met zo’n gast?
niet op reageren. foute jongen, stel je voor jij krijgt wat met hem, misschien doet ie dan hetzelfde bij jou.
Zeg de volgende keer als hij vraagt;
alles goed met jou dikke?
jij:
jazeker en met jou papzak?
@breakyourheart
hahahah die onthoud ik! ;p