Vind hier jouw dieetpartner/afvalmaatje!! #2

Hoi iedereen!

Ik weet niet of er al een topic over bestaat, en of het wel een goed idee is… Maar ik heb al een tijdje een idee over een ‘dieetpartner’. Dat houdt in dat je hier iemand vindt dat ook op dieet wilt en ook nog eens ongeveer hetzelfde lengte en gewicht heeft als jij. Iedere dag praten jullie over wat jullie gaan eten die dag, wat er goed is gegaan en wat niet en wat je bijvoorbeeld wilt verbeteren aan wat je eet.

Dit lijk een beetje op de dieettopic’s die al bestaan, maar dit is anders omdat je op deze forum iemand vindt, en voor de rest alles privé met elkaar bespreekt. Zo kunnen we een dieetpartner vinden, dat ons persoonlijk helpt en waar we een band mee op kunnen bouwen.

Er zijn inderdaad topics waar je lijstjes kunt delen met anderen en tips kunt krijgen, maar ik vond dit idee toch een beetje anders.

Maar goed, ik zou het leuk vinden als je mee zou doen! Je kan hieronder jouw gegevens invullen, vragen aan anderen om jouw partner te zijn of zelf wachten op iemand die dat wilt zijn!

Dit gaat overigens niet alleen om afvallen! Ook mensen die aan willen komen kunnen zich inschrijven!

Invullijst:
Naam
Leeftijd
Lengte
Gewicht
Streefgewicht
Al een dieetpartner?

Bij dat onderste kun je ‘nee’ invullen of ‘ja’, met de naam van jouw partner (:

Liefs,

Ik zou wel opletten dat je hier niet weer als de vorige mensen krijgt die naar ondergewicht streven. Wat natuurlijk heel ongezond is.
Gezien het vorige dicht is gegaan omdat daar alleen meiden kwamen die enorm veel onderwicht wilde hebben.

Het ergste vond ik vooral dat het meisjes waren die pas 12/13 waren die zo zwaar ondergewicht wilde hebben.

Maar we hopen dat dit topic gewoon gezond blijft want het idee erachter is wel goed.

Ik wil ook wel iemand “vinden” waar mee ik de ups en downs kan delen. :slightly_smiling_face:

Naam; noem mij maar moira (ik wil liever nog even anoniem blijven)
Leeftijd; 16
Lengte; 1,69
Gewicht; Ik weet het eigenlijk niet precies maar ik denk 60/62 ongeveer, het gaat mij vooral om mijn buik, die ik graag strakker wil.
Streefgewicht; 55/57[
Al een dieetpartner? Nee nog niet!
Ik wil dus graag een paar kilo afvallen, maar ook strakker en gespierder worden! Al vind ik het erg moeilijk om van lekker eten af te blijven :frowning_face:

Naam: M2U
Leeftijd: 20
Lengte: 1.54
Gewicht: 54,5
Streefgewicht: 48
Al een dieetpartner? Nope!

Ik wil geen voorbeeld zijn voor onergewicht of wat dan ook. ik wil best zwaarder wegen alleen dan van spieren! Aangezien ik erg klein ben, is mijn streefgewicht laag. Want ik heb eerder 48 kilo gewogen en ik leek absoluut niet mager of ongezond. Ook is mijn bmi dan op gezond gewicht (20,2).
Ik ben gek op lekker eten, dus dat is mijn valkuil. Ook verslaafd aan chocola. Soms gaat het goed en als ik resultaat zie verpest ik het weer… Dus ik moet doorzetten nu!

Leeftijd 14
Lengte 1,73
Gewicht 64
Streefgewicht 55

Al dieetpartner? Nee

Ik zou graag iemand willen waarmee ik ook steun aan heb en als dingen niet goed gaan kan vertellem :sob::muscle:

Ooh dit zou ik echt zo graag willen, gewoon alleen maar om elkaar te steunen!
Ik heb geen overgewicht maar zou wel graag van mijn blubbermassa af willen komen en wat meer spieren kweken. :grinning:

Naam: Profitgarden
Leeftijd: 19
Lengte: 1.68
Gewicht: 62kg
Streefgewicht: 55kg.
Al een dieetpartner? Nee helaas nog niet

Naam: Shar
leeftijd: 16
Lengte: 170 ongeveer
gewicht: 62 ongeveer
streefgewicht: 58 kg + spieren gheghe
Al een dieetpartner? Nee :’) snik haha

Naam; Rosalie / Cliff
Leeftijd: 14 yrs
Lengte: 1.68 ong.
Gewicht: 57kg
Streefgewicht: 53/50.
Al een dieetpartner? Nee

Ik begin op 1 november met afvallen dan kan ik het goed bijhouden.
Doet iemand met me mee? Mn doel is 10 kilo af te vallen:)

[c

Invullijst:
Naam Athanasia
Leeftijd 16
Lengte 172
Gewicht 59
Streefgewicht 53
Al een dieetpartner? Nee

Ik wil jouw afval maatje wel zijn ? :sunglasses:

:sunglasses: Yey, ik heb je teruggenote!

Meer dan de helft die nu al gereageerd hebben streven naar ondergewicht…

Net als de vorige versie van het topic, gaat hier een slotje op. Blijkbaar trekken dit soort topic alleen meiden die streven naar ongezond lage gewichten, en daar willen wij niet aan mee werken.