vind het moeilijk om hem vrijheid te geven!

Ik ga nu anderhalfjaar met mijn vriend en eigenlijk zijn wij elke dag samen!!
Voordat ik mijn vriend kon was het iemand van de straat die met verkeerde dingen bezig was!!
Hij woonde ook bij zijn opa en oma omdat hejt thuis niet ging!
Sinds hij mij eigenlijk kent doet hij geen verkeerde dingen meer en is hij van de straat!!
Ook woont hij sinds kort weer bij zijn ouders… ( is altijd ruzie daar)
De laatste maanden lopen de spanningen en ruziies soms noggal hoog op om helemaal niks…
Nu laat hij iets vaker blijken dat hij afentoe even apart wilt slapen…
Ik vind dit erg moeilijk ik geef wel toe… maar k zit er wel mee…
Ik ben bang dat hij weer terug valt in zijn oude patroon en verkeerde dingen miss gaat doen omdat ik er dan geen grip op heb.
T klinkt of ik hem heel erg claime maar t is echt iets van de afgelopen maanden daarvoor wou hij ook elke dag samen zijn…
Toch heb k het gevoeldat ik hem los moet laten afentoe en hem tijd voor zichzelf en zijn vrienden moet geven…
Toch vind ik dit heel erg moeilijk iemand tips?

-

up?

zulke dingen zijn ook moeilijk (teminste vind ik)
maar je moet hem toch wat tijd geven voor vrienden en dingen die die wil doen.

in elk geval thnx voor de reactie hihi!!
Ik probeer dat ook wel maar ergens komt er paniek op ofzo?
Kan het niet zo goed uitlegen hihi!! Miss ben ik wel bang dat hij niet bij mij wilt zijn ofzo? of heb ik gewoon te weinig grip op de situatie en vind ik dat gewoon moeilijk…
Hoe zorg ik dat ik niet de hele tijd met een rot gevoel zit en hem wil gaan bellen…
Maar gewoon ff wat lekkers voor mezelf kan gaan doen?

up? waarom reageert bijna niemand?

Omdat ik geen zin heb om dat hele verhaal te lezen, sorry.

waarom zit je op een forum als je geen zin hebt om iets te lezen?

Je moet hem vertrouwen denk ik, ook al is het moeilijk :slightly_smiling_face: Maar hij moet het ook zonder jou kunnen doen, en gewoon met zn vrienden enzo om kunnen gaan. En als je merkt dat het de verkeerde kant opgaat, kan je toch met hem gaan praten? Ik zou hem nu in ieder gevald e vrijheid geven die hij wilt :wink:
En zo heb jij in de tussentijd ook tijd om even wat gezelligs met vriendinnen te doen ofzo ^^

Ik ga het dan toch maar doen!! En zet mijn eigen gevoel even opzij!!
Het is best moeilijk voor mij om me eigen gevoel even aan de kant te zetten…
Helemaal omdat het z’n gewenning is voor ons om altijd samen te zijn

Heeft hij eigenlijk nog wel vrienden, als jullie elkaar al anderhalf jaar elke dag zien?

Ik ook x]

Wat vervelend!!
Maar wel goed voor je dat je vriend zo is veranderd hoor!!
Maar ik weet verder niet wat je moet doen!!!
Mischien moet je hem hem praten!

uitroepteken-invasie.

Omdat jij vraag waarom er niemand reageert!

@ GoldenHappiness : Hij ziet zijn vrienden gewoon nog hoor!!
Alleen vaak gaan we dan samen langs vrienden of leuke dingen doen met vrienden…
En anders zien we elkaar daarna weer…

iik snap er niks van,
en je doet wel heel ongeduldig, er gaan echt wel mensen reageren hooooor!

:frowning_face:

Hey Paraajessica!!
Wat een lastige situatie zeg! Ik en mijn vriend roken allebei een blowtje en dat vind ik ook geen probleem!! MAar daar moet het bij blijven en inderdaad niet dealen enz… Ik zou eens goed met je vriend gaan praten over waarom hij tegen je liegt en waarom hij jou z’n pijn doet!! Zeg hem dan ook dat je niet begrijpt dat hij dat meisje wil blijven zien terwijl hij weet dat jullie relatie er kapot om kan gaan! Ook zou ik hem duidelijk maken dat het er echt niet makkelijker op word als hij ook nog eens over dingen liegt!! ( dit betekend vaak ook dat er iets te verbergen is) anders lieg je vaak niet!! Leg hem uit dat je er erg onzeker van word als hij met dat meisje afspreekt omdat je weet dat zij niet zomaar een meisje is en zelf ook op dingen uit is.
En draai anders de situatie is om… Vraag hem hoe hij het zou vinden als jij de dingen doet die hij doet!! ik zou hem wel duidelijk een keuze geven dat hij of voor jou moet gaan en haar moet laten vallen en niet meer moet liegen en anders lekker zijn eigen weg moet gaan!! IK weet dat dit hard klinkt en dat het pijn zal doen!! Maar ik denk als hij zo doorgaat gaat hij jou nog veel meer pijn doen! Hoe vaak zien jullie elkaar omdat je het hebt over vrijheid geven? zo te horen NEEMT hij zijn vrijheid gewoon door jou voor te liegen…
xxxx

Ik zeg je 1 ding, als jij je vriend dingen gaat verbieden gaat ie het juist stiekem doen. Je bent echt niet slim bezig! Als je gewoon goeie afspraken maakt met je vriend en op een normale manier duidelijk maakt dat je dat meisje niet mag en dat je bang bent dat hij straks weer terug naar haar gaat zal je merken dat ie zich heel anders gaat gedragen. Als jij tegen hem zegt je mag niet zonder mij uit, denk hij fack jou en gaat ie zonder je uit maar zegt ie het niet. Je moet hem vrij laten en laten uitgaan met vrienden als hij dat wilt. Je zal merken dat hij dan wel alles zal vertellen en dat maakt het voor jou meteen een stuk makkelijker. Maar nogmaals; je kan je vriend echt niks verbieden, je bent zn moeder niet! :slightly_smiling_face:

MAar ze kan wel haar principes aangeven!! en hij heeft het er zelf naar gemaakt dpoor te liegen!!"
Ik zou het ook niet prettig vinden als mijn vriend met een meisje is waar hij seks mee heeft gehad en waarvan ik weet dat ze een crush op hem heeft…
dus verbieden is een groot woord