vind een jongen leuk die in de supermarkt werkt..

heey, ik heb al een paar x als ik in de supermarkt was een jongen zien lopen, en tsja,… hij lijkt me leuk<3 =p
maar ik ken hem dus niet egt, heeft iemand tips hoe ik met hem in contact kan komen en zo?? hij s egt knap(A)=P
xx

Kassa of vakkenvullen?
Als ie vakkenvult dan kan je aan hem vragen waar iets staat en anders bij hem aan de kassa gaan staan. Zo kom je met hem in contact, maar verder weet ik het niet haha.

vaak in die supermarkt komen? en een x vragen waar een bepaald iets ligt? want dan heb je meteen contact haha!

Vragen waar iets ligt enzo :slightly_smiling_face:

SUCCES :grinning:

hij vult vakken dus dan kan ik wel vragen waar iets ligt, goed id=) maar ik ben dan niet iemand die meteen een heel gesprek met hem durft te beginnen :blush: ik weet dan ook nooit wat ik moet zeggen, tips? (A) al bedankt voor die tip van vragen waar iets staat btw <3

haha ik zou gewoon lief gaan lachen (:

Ga daar ook werken xD Of als je hem ergens anders ziet vragen of hij dat is die daar werkt ofzo?

ik had het namelijk ook, maar hij komt me heel bekend voor. volgens mij zat ik met hem in de kleuterklas maar dat weet ik niet zeker en het is ook een beetje gaar om daar mee aan te komen xD

gewoon langs lopen en oogcontact maken, dan lief glimlachen en hoi zeggen.

ik ben ook vakkenvuller en ‘moet’ klantvriendelijk zijn en naar iedereen glimlachen en aardig hoi zeggen, ook als ze vragen waar iets ligt moet je een beetje kletsen enzo, gewoon om de klanten een fijn gevoel te geven

dus t is niet zo heel moeilijk om een gesprek met hem aan te knopen.
vraag waar iets ligt, bijvoorbeeld een cakemix en vraag hem dan of je het ook met chocolade zou kunnen doen, en of hij denkt dat dat lekker is. gewoon een beetje gezellig kletsen maar dat hij je wel ziet zitten.

dan wel denk ik dat hij al minstens 15/16 is en jij bent 13, oke dit hoeft niet alles te zeggen, maar over t algemeen kijken jongens van die leeftijd categorie naar leeftijdgenootjes. anders ben je even oud als zn zusje ofzo…

niet helemaal waar, toen ik 12 was had ik een vriendje van 15. Verder zijn mijn vriendjes ook bijna allemaal 2 jaar ouder geweest.

maar even OT:
ik zou inderdaad ook een praatje met hem maken, heb zelfs ook iemand in de supermarkt leuk gevonden, werkte er zelf ook. toen ging ik samen met 'm fietsen daarheen, als we tegelijk moesten werken, daarna werd het mijn vriendje…
succes!

nee dat is zo, ik zei ook in het algemeen
weetje wat het is
je hebt waarschijnlijk zelfvertrouwen en dan maakt het ook net uit hoe oud je bent, als je gewoon een leuke uitstraling hebt enzo, maar als de topicstartster al niet eens weet hoe ze een jongen moet aanspreken… no offense… maar ja, dan denk ik niet dat het heel veel indruk op die jongen achter zal laten, en word ze een giechelende 13jarige…

maar t is maar een indenking, ik had ook een 4 jaar oudere vriend en eentje van 3 jaar ouder toen ik 14 was

ok je hebt wel een punt, maar toevallig heeft de oudere broer van een van mijn vriendinnen een vriendinnetje die even oud is als wij, die nog op de basisschool bij mij in de klas heeft gezetn. leeftijd hoeft dus niet altijd een issue te zijn…

omfg dit probleem heb ik ook! elke zaterdag doe ik boodschappen met mn vader en dan werkt die jongen ook. dan maakte ik weleens een grapje tegen mn vader dat die jongen wel erg leuk is, en dan ging mn vader expres aan hem vragen waar een bepaald product stond, best voorschut! maargoed… ik stond dus verlegen te lachen, en hij lief terug lachen.

eigenlijk kan ik je niet helpen, ik wilde dit even kwijt. :laughing:

succes ermee!

Haha ik stond zaterdag in de kroeg. Toen kwam er een gozer naar me toe: Ik zat bij jou op de basisschool!
Klopte wel. Ik vond het wel leuk dat hij dat zo deed!

En even op het topic: Zoals iedereen al zegt, vragen waar iets ligt.

[i]ik wil niet dom overkomen ofzo maaarre
ik haat juist supermarktboys …
me moeder & ik hadden alles gekocht dus we staan in de rij bij de kassa
mijn moeder ;
ohja wacht eens even
we zijn icetea vergeten te halen
wil je het eventjes gaan halen ?
ik ;
best

maarja ik was even vergeten dat daar heel een groep jongens waren van de supermarkt bezig waren
dus ik pak zo icetea … LEUNT DIE OVER ME HEEN
jezus … ik zat hem zo heel raar aan tekijken
en hij lieflachen … maarre ik ben 12 mens hij is 14of15 ofzo ?
vindt het echt niks ;$
maarja elke jongen verschilt !
je kan ook dit doen ;

jij ;
haai … weetje waar ‘??’ is
oke hij laten zien …
jij ;
dankjewel ‘lieflachen’
werk je hier al lang ?
hij ;’
ja / nee
als die nee zegt;
oh dat is raar ikzag je wel vaker :blush:
als die ja zegt;
ikdacht al,
je kwam me zo bekent voor :blush:

oke … ik ben nu inspiratieloos maar misschien heb je der wat aan :kissing:[/i]

Iemand uit mijn klas had met de broer van een klasgenootje.
Zij was 14 en haar vriendje 16.
Nu is het uit maar ik ben nu wel op die broer van haar klasgenootje/haar ex.

hihi doedt me denken aan deze clip : www.youtube.com/watch?v=Uv0Z_Q9CLEM

oke sorry heb je niks aan. up

haha :slightly_smiling_face: even gilmore girls kijken xD
Zit net de hele series met m’n lover te kijken ^^
Heel gezellig :grinning:

kijk. zo heb ik mn ‘toekomstige vriendje’ ook ontmoet.

je gaat naar de kassa, en vraagt naar de kassa-bon! ( 9 van de 10x staat er wel een naam op een bonnetje ). hij vondt het echt vet leuk dat ik hem opzocht op hyves, en nu hebben we inmiddels alweer 2x gedate. en anders idd vragen waar iets staat en een leuk praatje maken!

Heee,
Ik heb ook dat probleem!
Maar ik ben veel te verlegen…
Gister ik zag hem en mijn zusje ging toevallig net vragen waar de nagellakremover staat. Dus ik liep mee met mn zusje. En hij zo dat hij even ging kijken en hij lachte super lief… En toen zei ik; dankjewel! En hij zo; oh graag gedaan hoor =)
xx

Jongens die in de supermarkt werken zijn toch niet anders dan jongens die daar niet werken? :’]
Ik werk ook in de supermarkt en ik buig over, ga langs, buk voor iemand omdat je anders zo stom moet gaan wachten op die persoon en dat is irritant.

Maar als ik jou was zou ik het niet laten bij iets vragen. Want op 1 dag wordt er zoveel aan je gevraagd dat de meeste niet eens de moeite doen om je hoofd te onthouden. Gewoon doen alsof je 'm ergens van kent. School, vrienden weet ik veel. Maar niet beginnen met “ken ik jou niet ergens van”.