vind die me echt leuk?

hallo ik ben J.
en ik heb een soort van probleempje
er zit al een tijdje een jongen bij me op school die ik best wel leuk vind en eerst leek die niet in me geïnteresseerd maar nu was er een festival waar hij ook was en ik had een weddenschap met een vriendin om hem te zoenen toen ik aan hem vroeg of het mocht deed die gewoon leuk mee en hebben we de hele avond gezoend ook vroeg die via een berichtje of ik een keertje kwam chillen maar ik weet nou niet of die me echt leuk vind of dat die het gewoon leuk vind om met me te zoenen plzz help me xxxx

Daar moet je zelf achterkomen ben ik bang, aan de hand van deze informatie kunnen wij je dat niet vertellen.

vind-ie-me-leuk-topic !

“Vind hij me echt leuk?”

Sorry, maar ze Nederlandse woordenschat in de titel is niet zo perfect, verder vind hij je sowieso niet lelijk, want hij zoent wel met je. Waarom vraag je niet gewoon aan hem of hij je leuk vind? Daar bereik je het meest mee.

holy shit wat een lange zin o.o

nee.

Die kans zit er wel in hoor.

Zo, nu is het een beetje leesbaar. :stuck_out_tongue:

En hoe moeten wij dat weten? Sorry meid maar ik kan niet in zijn hoofd kijken en een keer zoenen wil niet direct betekenen dat hij je ook leuk vindt. Dat zul je hem toch echt zelf moeten vragen wil je het echt zeker weten.

En dit.

het kan ja… maar dat weet hij je beter te vertellen als wij

Nou wij hebben nu niet echt genoeg informatie om dat te zeggen, maarja hij heeft met je gezoend dus het is zeker niet onmogelijk