Vincent de Vampier

Ik weet niet óf jullie het kennen, maar in het programma ‘De nieuwe Uri Geller’ doet er dit keer een man mee, Vincent, die zogenaamd ‘iedereen tot een vampier kan wekken’. Toen ik dit hoorde van een vriend, dacht ik: Onzin.
Maar toen ik dit filmpje zag, dacht ik er wel anders over:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/b]http://www.sbs6.nl/web/show/id=309214/langid=43

Hoe denken jullie hierover, geloven jullie erin zoja waarom, zonee waarom niet. En wat vinden jullie van Uri Gellers reactie op de act?

Beetje zinloos dit, maar ik vroeg het me gewoon af : p.

Wel even de hele link overnemen als je 't filmpje wil zien!

even kijken hoor!

Ik vond die act van hem gisteren best vies! Ik dacht: er kijken hier kindjes naar hoor, het is een familieshow!

niets is zo heerlijk dan bloed te eten
zegt hij xD
vaaag

Ik vindhet een beetje nep al lijken
zij heeft als enige wit aan en die anderen allemaal zwart enzo en dan komt dat bloed op haar ofzo, nouja even verderkijken

ik vind hem echt weird!
iell
O.o

ik vind hem nasty.

Ik vind die uri echt superdom
hij schopt hem niet eens van het podium terwijl hij dat zei
wat een nerd
en ik vond het niet echt shockerend want ik geloof het toch niet

belachelijk hij…
echt terrible dat hij op tv mag zeg!
mafkees! als ik hem zie krijg ik echt zin om stenen naar hem te gooien ofzo:p
en daarnaast, dit is geen mentalisme meer…
dit noemt men satanisme

-

nee, ZIJ werd niet tot een vampier gewekt, maar die man die in haar beet.

toch?

Ja die man! Dries Roelvink.
Ik vind Vincent echt gewoon geweldig! Maar veel dingen gebruikte hij ook om Uri te sassen hoor. Ik bedoel die bloedzuiger in het begin, at hij alleen om te bewijzen dat die andere pot vol met bloed zat, omdat hij het bloed uit zjn mond in de pot liet komen. Het ging gewoon om het feit dat hij al wist welke ‘‘plekjes’’ Dries zou willen bijten bij Evelien! Dus meer onnodige bijzaak. Maar alles voor publiciteit. Al vond ik het dus prachtig <3!

ik vind het geen engerd ofzo.
maar je gaat toch geen ‘levende’ wezens eten? :l
dierenbeul.
nou, ik vind die andere nog enger haha.

En Vincent de Vampier past wel bij 'm

Ik weet niet of ik moet geloven dat het ‘‘echte’’ boedzuigers zijn. Volgens verschillende bronnen op internet las ik dat het capsule’s waren. Maar ik weet het niet. Welke vind je enger dan? Ik vind die kerel die geneeskunde studeerd eng, met al die operaties enz.

Tis echt zo dom, dat hele programma. Heel SBS eigenlijk … altijd dezelfde hoofden :S Waarom zou dat geloofwaardig zijn als er een panel is van mensen die bij dat programma betrokken zijn die al die dingen meedoen? Haal dan iemand uit het publiek die er echt niks vanaf weet. En dan die vreselijke Patty Brard :S

En Uri Geller heeft mijn lepel niet gebogen door de tv heen -.-’ :stuck_out_tongue:

Ik geloof wel in dit soort dingen, want ik heb zelf meegemaakt dat iemand een lepel op mijn vinger boog!! (dat zag ik zelf met m’n eigen ogen, en m’n vinger werd helemaal warm!!)
Maar deze act van de vampier vond ik ongeloofwaardig, en ik snapte idd niet wrom Uri het niet stopzette.!!
Die vorige act van de vampier was wel dik eng…!! (daar heb ik nog wakker van gelegen!)

Nou dit vind ik niet echt heel geloofwaardig hoor,
ik zie wel eens andere dingen waarvan ik misschien denk: HUH!?
maar bij deze dacht ik echt: wat een onzin. :tipping_hand_man:

Gatsie =D