Vila

Weet iemand waar je kleding van het merk Vila kunt kopen in UTRECHT? Ik ben wel eens in de winkel in A,ersfoort egweest, maar zoek nu iets voor in Utrecht.

Ik heb het wel eens gekocht bij de rode winkel.

Hebben ze een vero moda in Utrecht? Of een sozo?

Vero Moda hebben ze ja. Verkopen ze daar Vila?

Ik heb een shirtje van Vila bij de Rode Winkel gekocht.

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in België vind je vila echt overal! ik ben er zot van! echt mooie kwaliteitsvolle kleding en niet duur

Ik ben niet zo bekend in utrecht =P Woon je ver van Amersfoort vandaan dan? Want daar hebben ze wel gewoon een Vila winkel. Mjaa je zei al dat in Utrecht moest zijn, dus sorry, ik kan je niet verder helpen…

heb stage gelopen bij vila (A)

Ik ben nog nooit in een vila winkel geweest maar ik vind 't een geweldig merk!

Waar vind je dan die leuke Vila broeken want ik zie ze nergens in Alkmaar daar hebben ze echt alleen maar lelijke, geen skinny’s…

Ken je de Anne Parker in Alkmaar, zit vlakbij de McDonald’s, daar hebben ze nog wel eens vila broeken. En in de Vila/Pieces winkel zelf toch ook?

Ik ben eens in Utrecht gaan shoppen en daar hebben ze toch super veel vero moda’s? Hier adressen (gwn store locator vero moda)
http://www.veromoda.com/w…201&spotName=StoreLocator

Vero Moda L. Elisabethstraat
L. Elisabeth str. 37-39
3511 JB Utrecht
Tel: +31 302319528

Vero Moda Oude Gracht
Oude Gracht 105
3511 AE Utrecht
Tel: +31 302332193

Vero Moda Hoog Catharijne 2
Gildenwartier 15-17
3511 DA Utrecht
Tel: +31 302312333

Vero Moda Kanaleneiland
Hammarskjoldhof 29, unit 77
3527 HD Utrecht
Tel: +31 302991612

Vero Moda Utrecht

Weet iemand of je bij de Vila je geld terug krijgt?
Of krijg je dan een bon of moet je het per se ruilen?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

up!

Up

Bij Vila (winkel opzich) Vero Moda, Only, Catouche verkopen ze allemaal de zelfde kleding (natuurlijk niet precies, maar voor 80%wel…) en voor de associores kun je naar pieces, ook het zelfde.

In Utrecht zou ik niet weten maar ik heb vila kleding gekocht online via vila kleding