vijl stinkt

^^ ja dat heb ik dus… mijn nieuwe glasvijl heb ik nu zo’n 3 x gebruikt en hij stinkt…

ben ik de enige die dit heeft en weet iemand iets dat ik er tegen kan doen

xx

ja da krijg je als hoorn opwarmt :S:S

Och meid, gaatie? :’)

waarom snuffel je zelfs aan je vijl? :’)

Schoonmaken met alcohol?

nu ik er zo over na denk is dat inderdaad erg vreemd van mij :s…

nou nee, NATUURLIJK NIET… mijn vijl stinkt!!! natuurlijk gaat het nu verschrikkelijk :pensive:

verder gaat alles goed hoor, en met jou… heb jij nog last van stinkende sokken, tenen stiften, rolletjesplakband, handen, laptops, telefoons, nagellakremovers, watjes, kaarsen, beeldjes, zeepjes, potloden, knuffels, haren, gummen of notitieblokjes… dan ben ik er voor je! ik weet hoeveel pijn het doet… als er iets stinkt…

Misschien moet je hem dan schoonmaken? God, dat was moeilijk om te bedenken!

nee ik weet wat je bedoeld! heb ik ook!

na 2x vijlen rook het al niet prettig en na 3 keer stonk het echt… k kan moeilijk telkens wassen… en k heb t net gewoon met zeep gewassen en dat werkt niet…

Dat gebeurd nou eenmaal.
Je overleeft wel een stinkende vijl. Hou vol.

Shit happens. gewoon even wassen met wat nagellakremover ?

Ja, want het is zoveel moeite om het na gebruik snel eens af te kuisen.

geen glasvijl meer nemen wij hebben ook zo een variant in ijzer vind ik ook niet fijn ruiken gewoon zown ijzerlucht hangt daaraan. Koop gewoon bij de etos een normale vijl dus geen glas variant. Zijn veel beter en stinken ook niet. Daarnaast gaan ze ook best lang mee!

hihi kuisen, k houd van dat woord

dat doe ik toch OOHOOKK maar hij blijft zo ruiken… t lijkt wel of t echt TUSSEN die vezeltjes inzit. er komen ook allemaal witte strepen af die ik er niet af kan wassen.

Als er ijzer in zit is het waarschijnlijk gewoon zo’n vieze geur daarvan, of van roestvrij staal. Dat is heel normaal

Dat heb je met een vijl. Over onzinnige topics gesproken. :’)

Hoezo ruik je aan een vijl?

is dit de eerste keer dat je je nagels vijlt ever ofzo wtf