Vieze nummers

Mijn vriendje heeft alleen maar liedjes als deze op zijn ipod:
AsianPride ft Lil Maistah - Jeuk aan me ballen
Nino ft Priester - Pussy Mauw
Ik vind respectloos naar mij toe, ik wil hem natuurlijk niet nummers verbieden, maar ik mag er best wat van zeggen toch?
en hoe kan ik dat het beste doen.

een liedje maken?
‘ik vind je een schat maar haal die nummer van je ipod voor ik je ballen er afhak’
ofzo? (:

LOL.

Niet iedereen vind liedjes mooi om wat er gezegd word. Misschien raakt jouw vriendje wel helemaal geëmotioneerd door de achtergrondmuziek van die nummers? :’)
Nee oke, ik zou het er met hem over hebben en vragen wát hij precies ‘leuk’ vind aan dat soort nummers. Gaat het hem echt om de tekst? Zo ja, vind 'ie het vooral lollig of is zijn beeld wat betreft meisjes een beetje hetzelfde.

Sorry maar wat heb jij te maken met zijn muziek keuze? Wat is daar nou weer respectloos aan. Als hij dat soort muziek leuk vind en het grappig vind om naar van die rare teksten te luisteren moet ie dat toch zelf weten. Pas als ie zo grof tegen jou gaat praten moet je je druk maken.

^ :grinning_face_with_smiling_eyes:
Die van mij zou dan dubbel liggen en expres elke keer dat ik langs kom zulke nummers kei hard aanzetten :’).

Hahahahaha die tekst xD

Wil alleen maar met je liggen, aan je voelen enzo
ik wil je aaien, aaien, aaien lekker kroelen enzo
en… één keer in de maand hoef ik jou echt niet te zien,
want dan word je opgevangen door Libresse en shittt.

Hoe verzinnen ze het…

Ik denk niet dat zijn muziekkeuze iets met jou te maken heeft, hoor :slightly_smiling_face: Maar als je er toch wat van wilt zeggen, vraag dan gewoon heel subtiel zoiets als ‘Ik heb gezien op je iPod dat je luistert naar dat soort muziek, vertel er eens wat meer over, wat vind je leuk aan die liedjes,…?’ Zorg ervoor dat het een ‘luchtig’ gesprek blijft en dat hij niet de indruk krijgt dat jij je druk maakt om het soort muziek dat hij luistert.

Dus?..
Ik zie het probleem niet?..
Hij vindt het waarschijnlijk leuke muziek, laat hem!!

Zie niet echt in waarom dit respectloos is naar jou toe? Jij hoeft het niet te luisteren.

heef tniks met jou te maken dus laat het gewoon.

Nou hier word wel heel boos gereageerd, als het haar toch irriteert?
Je kan misschien tegen je vriend zeggen; Hee, waarom vind je die liedjes eigenlijk zo leuk? Ik vind de tekst een beetje raar…

Ofzoiets, maar maak je er niet te druk om, de meeste jongens vinden dat soort liedjes gewoon stoer, dat is mannenhumor denk ik zo…

Nou, het is toch niet fijn als je vriend naar vrouwonvriendelijke muziek luistert? Een muzieksmaak zegt vaak toch wel iets over iemand, en meestal vind je vocale muziek mooi om wat er gezegd word.

Ik vindt het raar, maar word er niet boos om

Mij boeit het niet
Hij mag het van mij ‘‘leuk’’ vinden, zolang ie dat soort dingen niet tegen mij zegt

Nee oke, maar ik snap haar opzich ookwel hoor, als mijn vriend een lied luistert waarvan ik denk; alsjeblieft, hoe respectloos? Dan zeg ik dat ook tegen hem en dan begrijpt hij me wel :slightly_smiling_face:

Vrienden van mij hebben een carnavalsnummer opgenomen over een vrouw met onwijs grote tieten. Ik heb een grote D, soms E, en voel me dus aardig aangesproken. Zelf vind ik het wel grappig, en zing eigenlijk altijd superhard mee. Ik zou er niet zo over in zitten, ten slotte komt er tegenwoordig in elk liedje wel iets vrouw-onvriendelijks voor.

En dit soort topics vind ik nou zo stom.
laat haar gewoon met rust. Als ze dat wil luisteren moet ze dat zelf weten. Heb jij nix mee te maken en als je het stom vindt dan moet je maar geen vriendinnen meer met haar zijn. Niet zo zeuren. Je ben toch geen 80?!

Boeiend. Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken, als hij naar die muziek wil luisteren dan doet die dat toch lekker? Serieus, zolang hij jou maar niet zo behandelt maakt het toch niet uit.

Het gaat over haar vriend lieve schat. Lezen.