Vieze leraar

Hi.

Ik zag op internet dat het vandaag 23 graden zou worden. Heerlijk, dacht ik, dus ik trok een jurkje aan die ongeveer tot aan mijn knieën komt.

Nu liepen ze op school te zeiken dat het te koud was en zo, en dat het echt kort was en dat ze het zelf koud hadden enzovoorts.

Maar nu was er ook een leraar die ik al niet meer mocht en die kwam naar me toe en zei; broek vergeten? Dat vond ik nog niet zo erg maar later hoorde ik dat hij naar me stond te kijken enzo en dat hij tegen andere zei dat hij het kort vond enzovoorts en me hele kont kon zien (uwl). Maar het viel dus best mee, want het was gewoon een jurkje tot aan mijn knieën ongeveer.

Maar hij deed gister ook al zo vies, toen noemde hij me Vingino-meisje omdat ik een onderbroek droeg met toevallig dat merk erop. Ik vind hem echt gewoon een viezerik…

Kan het nog wat hij doet of is het gewoon vies volgens jullie?

iewl.
ik hoop niet dat hij aan je gaat zitten ofzo
anders moet je echt naar een vertrouwenspersoon of politie gaan!

a

Ik vind het gewoon goor omdat hij al de hele tijd naar me kont loopt te staren, mijn mentor zei ook tegen mij dat hij het te kort vond en dat hij zei dat hij mijn kont zag en gisteren zat hij ook al naar mijn kont te staren enzo.

En hij kwam ook naar me toe om te vragen of ik wel een broek aan had en het was vergeten en of hij even mocht zien wat er onder zat…

Ik vind het niet vies als hij die dingen ziet tjaa…

Misschien viel het gewoon op…
Maar hij doet nog niks, dus ik zou ook nog niks doen.

[i]hij zit niet aan je,
en je hoorde van anderen dat hij dat zei/dacht,
misschien klopt het wel niet?

en het feit dat hij jou “vingino meisje” noemt,
dat komt toch doordat jij ervoor kiest die band te laten zien?
als die gewoon in jouw broek zat zal hij er niks van zien/zeggen hoor!

ik denk dat het allemaal wel mee valt,
als het jurkje toch tot je knie komt kan hij je kont toch niet zien?! [/i]

Ik staar trouwens ook naar iemand als diegene zijn kont bijna in zicht is. Denk dat iedereen dat doet dusja

Ik had er een T-shirt over heen, en toen ik mijn jas uit deed zat dat T-shirtje eventjes iets omhoog en toen maakte hij gelijk de opmerking.

En ik vond het nogal ranzig van hem dat hij naar me toe kwam, echt dicht naast me kwam staan en om te zeggen dat ik de broek vergeten was en wat er nu dan onder zat, of hij het kon zien…

Nee, ik dacht het ook… Maar ik boog een klein beetje naar voren en hij stond er naar te staren. Terwijl ik toch echt 5 tot 10 meter verder op stond en er allerlei leerlingen tussen stonden.

[i]maar wat Itachi ook al zegt,
je kijkt automatisch naar dat soort dingen.

zelfs als een hele vieze dikke man vol rughaar een bilspleet heeft,
zal jij daar naar kijken en erom lachen met vriendinnen.

althans, dat is meestal zo?! [/i]

Nee, hij loopt wijd uit met een soort kokerrok. Ik boog een klein beetje naar voren om iets te pakken, ik bukte niet ofzo, ik boog gewoon een beetje en hij liep er al weer naar te staren.

[i]^maar heeft hij dat gedaan dan?
anderen zeggen dat hij keek?
zelf zegt hij alleen “broek vergeten”

dat lijkt mij zo’n typisch leraren grapje,
waar verder niks mee bedoeld wordt? [/i]

a

Ik denk dat je je een beetje aanstelt. Het is echt een hype om een leraar te hebben die vies is.

Als ik gisteren al het idee had gehad dat mensen naar mn kont staren, had ik vandaag écht niet een jurkje aan gedaan :’)

Nee idd, volgens mij is dit fake.

[i]sorry als het niet zo is,
maar ik vind je voor jouw “doelgroep”
bijzonder netjes typen,
zelfs vingino met een hoofdletter.

misschien vind je het wel leuk om te weten wat meisjes van vieze leraren vinden?
en ben je zelf gewoon een vies oud mannetje?

nogmaals…
sorry als je wél gewoon n 14? jarig meisje bent,
die denkt bekeken te worden door de leraar. [/i]

Ik schreef ook zo op mijn 14e en ik ben geen vieze oude man. :’)

Ik ben niet fake, ik zit op een anoniem account. Ik ben gewoon goed in spelling, mag dat niet voor dit topic?

Nogmaals; ik vind het gewoon vies van hem wat hij doet. Ik vertrouw leraren al niet zo snel, en als hij dan dit ook er bij nog gaat doen. Dan krijg ik iets van; bedoel je dit nou verkeerd of is het allemaal een grap?