Vieze geuren blokeren

*Blokkeren dus.
Ik heb al even gekeken met google, maar kan zo gauw niks vinden.

Ik zoek iets waarmee je geuren uit je neus kan houden. Op tv zie je soms ook wel zoiets, een zalfje dat je net onder je neus moet doen zodat je dingen niet ruikt.

Ik ben namelijk bezig met rijlessen en mijn instructeur stinkt echt verschrikkelijk.
Hij ruikt zelf al naar zweet en weet ik wat voor troep nog meer en z’n adem is een mix van oude koffiegeur en die geur in je mond als je 's ochtends wakker wordt en nog niks hebt gegeten.
De auto is altijd helemaal gevuld met die vieze geuren. Zodra ik de auto instap gooi ik gelijk de ramen open, maar soms rijden we te snel daarvoor en moeten ze dicht. Als hij dan gaat praten moet ik serieus m’n adem inhouden, zo erg is het.
De afgelopen keer kreeg ik gewoon hoofdpijn. Concentreren op 't autorijden wordt hierdoor ook moeilijker.

Dus, iemand die iets weet?

Oh bah, ik had ook zo’n leraar van wie we altijd les hadden in een minuscuul lokaal. Geen idee, sterkte!

Wat ranzig zeg, geef 'm een pepermuntje voor de goede bedoelingen?

Aaw wat vies! Ehm, ik zou heel subtiel zeggen dat het ‘hier stinkt’ haha, misschien dat ie de hint begrijpt

Vaag een andere rijinstructeur

Meestal heb je van die verkoudheidsproducten die heel sterk ruiken om je neusholtes ‘open’ te krijgen.

Of je zoekt een luchtverfrisser voor in de auto en geeft het hem ‘cadeau’ :’)
“Rijden in een lekkere geur, daar houd ik van!” -slijm-

Doe extra veel parfum op. :3

of zoveel dat hij zijn adem in moet houden haha

Oh bah ik snap je helemaal, dat klinkt nog erger dan wat ik gister had.
Ik zat in de bios en een van de twee mensen naast me rook zo ONTZETTEND naar permanent vloeistof, ik werd er helemaal naar van. Ik kon zo niet lekker naar de film kijken.

Neem inderdaad maar even een luchtverfrisser mee. En als dat niet helpt, misschien kun je het tegen hem zeggen. Maar ja, hoe doe je dat zonder iemand te beledigen?

Of je kan in de auto zelf lekker ruikende deo/parfum opdoen
“Ja sorry, ik had haast en was dit vergeten te doen”
yay voor creatieve deo-in-tas-meenemen oplossing… Je hebt van die megasterke, mierzoete parfumdeo’s…

Vicks onder je neus smeren? Parfum onder je neus?

zelf sterke kauwgom/pepermuntje nemen, dan ruik je je eigen adem hopelijk beter dan die man. en anders inderdaad veel parfum in je nek doen ofzo, dan ruik je dat zelf ook :slightly_smiling_face:

zo een geur ding voor in de auto meenemen? of zorgen dat je heel erg verkouden bent haha
lijkt me wel heel erg vervelend en smerig ja!

bij het kruidvat hebben ze van die vapo-lucht eucalyptus zalf, die je op je borst kan smeren om vrijer te ademen tijdens verkoudheid. Die ruiken vaak ook sterk, dus misschien dat je daarmee kan smeren?

En anders gewoon een andere instructeur vragen.

Bedankt voor de reacties.
Het tegen hem zeggen/een verfrisser op hangen is me iets te direct :’)
Ik zal is gaan kijken naar die vapo-lucht denk ik.

Je hebt ook dampo, ook zo’n verkoudsheidszalfje om vrijer te ademen.
Ruikt ontzettend sterk, als je dat onder je neus smeert ruik je verder niks meer denk ik.

uhm… of wisselen van rij-instructeur

Ah, dat klinkt echt nasty. Maar ik denk kauwgum/parfum? Want door die verkoudheid dingen ga ik juist beter ruiken na een tijdje haha.

Idd! En dan 20 sec lang spuiten D:

HAHAHAHA, sorry maar het klonk best wel grappig.
Ik dacht zo van… waarom zou je vieze geuren willen blokeren? (of jaa, dat snap ik wel, maar iedereen ruikt wel eens iets vies’ )
maar dit is echt vies…
Neem kauwgom mee in de auto en vraag of hij ook wil en geef hem direct 29814 kauwgompjes.
en spuit jezelf vol met parfum zodat je je zelf blijft ruiken (: