Vieze geur uit tas krijgen

Dit klinkt waarschijnlijk ongelooflijk smerig (ok, ik weet het, het is ook ongelooflijk smerig), maar in de zomervakantie heb ik dus per ongeluk een broodzakje (ja, met brood erin), in m’n tas laten zitten, waar ik dus zo’n 2 maand later achterkwam, je snapt wel dat dat broodje niet bepaald meer een… broodje was.
Dit gebeurde allemaal een halve week geleden, en de geur van het broodje hangt er nog in, ik heb alles al geprobeerd, ik heb hem met deo/parfum bespoten, heb hem een nachtje buiten laten hangen, ik heb hem schoongemaakt met een washandje, maar wat ik ook probeer, de geur blijft erin hangen. Het was best een dure tas en ik vind het zonde om hem zomaar weg te gooien, dus weet iemand nog een manier om van dit probleem af te komen?

Oh jeetje herkenbaar haha :stuck_out_tongue:
Heb je hem binnenstebuiten gehangen toen je hem buiten had?

Misschien kun je Febreze proberen, dat verwijdert geurtjes.

http://www.levensmiddelenkrant.nl/uploads/foto/febreze-A840x630.jpg

Even overal flink sprayen en dan laten drogen.

Whaaa sorry voor de grote foto

Hem wassen in de handwas?

Een sopje erin zetten, een dag laten staan en dan aan de lucht laten drogen. Wel alleen een aanrader als je tas niet van echt leer is of een andere dure stof.

Waspoeder erin strooien, tas dicht en even 2 dagen laten zo.

Wat voor materiaal is je tas?

Dagje buiten aan de waslijn hangen?

Baking soda erin doen! en dat buiten laten hangen een nacht.

Baking soda krijg je bij toko’s

Aah, bedankt iedereen! Genoeg opties nog zo te zien haha. Komt hopelijk goed. :slightly_smiling_face:

Citroen erop wrijven helpt volgens mij ook.

Je hebt van die geurzakjes van Zwitsal, misschien helpt dat?

ik moest zo hard lachen om de feebreze tip hahaha