Vieze eetgeluiden

oké, ik geef toe; ik heb iets heel raars. Als mensen heel erg geluiden maken bij het eten kan ik er ECHT NIET tegen. Ik heb op zo’n moment ook echt de neiging om er wat van te zeggen, maar dat doe ik natuurlijk niet. Ik heb het wel een aantal keer tegen m’n broertje (die doet dat echt heel erg) gezegd, maar dan krijg ik terug van m’n ouders dat ik zeik (ze eten zelf ook zo luidruchtig), en dat ik geen moeder ben.
Ik erger me echt DOOD aan al die eetgeluiden namelijk. Ook heb ik echt een hekel aan eten, de manier hoe je kaken heen en weer gaan. (even voor de duidelijkheid, ik heb GEEN ANOREXIA, want ik eet wel normaal.) Ik kan alleen wel eten, maar als ik in gezelschappen moet eten heb ik gewoon geen trek.

Zijn er meer die hier ook last van hebben, of heb je tips dat ik me er minder aan kan ergeren ?

Ohh ik heb dat ook zo erg, ik krijg dan echt zo’n soort stuiptrekking in me kaak haha omdat ik het zo vies geluid vind gadver
Ik weet eigenlijk niet wat je eraan kunt doen ik ga dan meestal praten of
naar wat anders kijken en me daar op concentreren haha

wejoww komt me bekend voor!

echt ik irriteer me dood als ik die eetgeluiden hoor!
echt ik kan dan weljanken zo vies vind ik dat, valt me op dat ik dat de laatste dagen heb bij me moeder als zei eet :S

Eh ja, niet op focussen en niet naar kijken of zo
Probeer jezelf af te sluiten zodat je het niet hoort of ziet

m’n zus wordt er ook gek van maar ik wordt eerder gek van haar

ik kan me er ook zo aan ergeren.
dan denk ik echt DOE NORMAAL.
ik kan ook gewoon eten, en dat kunnen jullie vast ook wel.
Ik probeer me er ook altijd niet op te focussen. maar ik kan niet anders.
Bij kleine kinderen is het vies, maar oudere kunnen er ook wat van.

ohja dat is echt zo irritant!
en niemand heeft hier geleerd om tijdens het kauwen je mond dicht te doen…

Dat is niet raar.
Ik heb het ook, ik vraag ook altijd of ze zouden willen ophouden of in een pauze oid vraag ik netjes of ze ergens anders willen gaan staan. Wordt tot nu toe altijd goed opgevat.

Ik kan me daar ook echt heel erg aan ergeren, mijn vader en zusjes eten ook heel irritiant, ze smakken niet ofzo maar ze malen hun eten zegmaar heel erg, ik kan het niet uitleggen maar het is echt een rotgeluid :’)

Ja maar, dat geluid maak jij ook. Ook al denk je van niet.

Ja, en om die reden ben ik net ook door mijn moeder gevraagd van tafel te gaan omdat ik zat te chagrijnen haha. Echt joh, probeer je niet te erg te ergeren…jij eet zelf ook. Misschien wel netter, maar malen moeten we allemaal. Ik weet hoe vies het klinkt maar probeer jezelf af te leiden. Voor je gezelschap is dit namelijk heel vervelend…

Dat is niet raar, ik vind eetgeluiden echt vreselijk om aan te horen haha. Ik kan er echt niet tegen, ik word er hartstikke geïrriteerd van. Ik schijn zelf ook best wel geluid te maken bij het eten, ik schaam me soms voor mezelf :’)

WAUW ik ben neit de enige
ik schaam me echt dood dat ik al serieus meer dan een jaar een hekel heb aan eten met mn ouders door de geluiden van mn vader (terwijl ik gewoon thuis woon :’( dus elke dag weer)
En ik heb echt miljoenen keren tegen mezelf gezegd dat ik me er niet zo aan moest ergeren
maar het lukt niet.
bah.
en mn moeder eet wel zonder veel geluid. Het is echt mn vader
en dan
houdt ie ook nog van chips en nootjes x[

Ik maal krokante dingen wel eens op een beat die in m’n hoofd zit. Denk dat jullie je daar al helemaal dood aan zouden ergeren haha :laughing:

Heel herkenbaar. Mijn moeder en broertje kunnen echt niet eten. Ze maken echt hele rare geluiden en boeren soms tijdens het eten door. Hou het dan in!
Mijn vader is echt stukken netter qua eten, want van hem heb ik een beetje de tafelmanieren geleerd.

Ik vind dat geluid ook heel erg irritant, maar ik heb gewoon supergevoelige oren, waardoor ik echt alles hoor :S Ik zou niet weten wat er aan te doen valt. Meestal zeg ik gewoon ‘kap nou’ of ik loop weg als het echt te erg wordt.

Ik kan er ook écht niet tegen. Kan er gewoon chagrijnig van worden :’]. Ik trek dan ook altijd van die hoofden en iedereen thuis vind ook dat ik me aanstel maar als we dan tv kijken is het enige wat ik hoor eetgeluiden echt verschrikkelijk :'D

hmm, ik heb niet precies dat, maar wel gewoon als iemand heeel erg smakt. dan vind ik t echt goor. );

Ik kan me echt dood irriteren aan mensen die smakken of met hun mond open eten. (ik hoef écht niet mee te genieten)

Ik irriteer me ook echt dood aan een vriendin als we op de bank chips eten. Dan smakt ze, eet ze met haar mond open en op het einde lebbert ze heel luidruchtig het zout van haar vingers, en ja dat weet ze. :’)

Mijn ex smakte heel erg tijdens het eten
echt vervelend… daar erger ik me aan, want een vriendin van mij doet dat ook ( ': of hardop: ‘‘MMMMMMMMMMMMMMMMMM’’