Vies!?

Hoii,
Ik ben al een tijdje ongesteld en heb inlegkruisjes voor de afscheiding en stuff…
maar stel ik wil later verder (jullie weten wel wat ik bedoel)
maar… zou mijn vriend dat dan ‘vies’ vinden?

Dat ligt helemaal aan hoe je vriend daar tegenover staat… Als 'ie een beetje volwassen is zal 'ie niet op zo’n manier reageren dat je je gelijk vies voelt, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het niet heel smakelijk voor hem is om dat opeens aan te treffen. Maar het is je vriend, die moet het maar voor lief nemen dat jij een meisje bent en gewoon ongesteld wordt en sappen afscheidt zegmaar :stuck_out_tongue:
Wel zou ik het van te voren gewoon zeggen, dan kan hij altijd nog kijken of hij er verder mee wil of niet… Of ga allebei lekker onder douche staan ofzo :slightly_smiling_face:

Ik weet niet of jouw vriend het vies vindt of niet. Elke jongen denkt er anders over. Mijn vriend vindt het er niet vies uit zien, maar ik weer wel.

Ik denk dat meisjes het zelf viezer vinden dan jongens. Ik heb nog nooit een jongen gehoord die het vies vindt.

Of jouw vriend dat vies vind, kunnen wij echt niet beoordelen voor je…
Mijn vriend vindt het in ieder geval niet vies. Hij blijft zelfs gewoon in de badkamer staan als ik dan mijn maandverband/tampon moet verwisselen. Hangt natuurlijk ook wel af van hoe volwassen hij zich kan opstellen. Enige minpuntje vind hij natuurlijk dat we geen seks kunnen hebben, haha.

Dat hoeft die toch niet te zien?

Het verschilt per jongen. De ene heeft er geen problemen mee en een ander gruwel ervan. Ik neem aan dat als je een vaste vriend heb er gewoon over kan praten. Zo kan je ook samen een oplossing er voor verzinnen als die gene het vies vind. Je gaat niet dood als je 1 week in de maand het niet doe :stuck_out_tongue:

Als je er tussen het ongesteld zijn ook veel afscheiding is, is het misschien een idee om langs de huisarts te gaan. Dan zit er waarschijnlijk iets niet lekker.

Maak je er in ieder geval geen zorgen over wat je vriend ervan vind. Over het algemeen vinden meiden het veel smeriger dan jongens.

Ik denk dat meisjes het zelf vaak viezer vinden dan jongens