vies gevoel na sex/klaarkomen

Ben ik misschien een beetje vreemd,
Ik heb een lieve vriend, en de sex is fijn alleen als ik klaar ben gekomen dan is de lust ook weg.
Ik bedoel voorspel helemaal in de mood elkaar verwennen heerlijk.
En als ik dan ben gekomen dan hoeft het niet meer,
Nu lossen wij dit op door mij als laatste te laten komen maar dan wil mijn vriendje liever niet meer likken, en dat mis ik soms wel.
vandaar deze vraag

Sorry, ik begrijp er geen fuck van zonder interpunctie :’)

Hoezo wil hij dat daarna niet meer doen dan? Als jullie het zonder condoom doen begrijp ik het wel, maar dat is dus makkelijk op te lossen: gewoon (af en toe) met condoom.

Sorry als het rommelig overkomt, wij doen het zonder condoom en als hij in mij klaar komt wil hij liever niet meer likken.
Met een washandje even snel wat deppen helpt wel maar is net niet

Condoom gebruik vind ik zelf wel een afknapper ook al probeer je zo iets omdoen bij het voorspel te betrekken

idd, wat is de vraag eigenlijk? :’)

Ben ik apart als ik klaarkom en de lust is daarna weg uit als een kaars,
Zo begrijpelijker
begrijpelijker

ja, zo begrijpelijker begrijpelijker

Misschien ben je gewoon moe na de seks en heb je geen zin meer om na te knuffelen? dat hebben veel mensen.

Ik ben hetzelfde als ik gekomen ben. Al mijn geilheid is weg. Dus misschien klaarkomen van jou tot het laatst bewaren?
En hij hoeft toch niet perse te likken? Of wanneer je seks hebt dat hij jou tegelijkertijd vingert?

Als ik het goed begrijp wil hij haar niet meer bevredigen omdat hij dan z’n eigen lichaamssappen proeft, niet omdat de lust weg is :stuck_out_tongue:

Maar als condoom geen optie is zou ik het ook bij handwerk laten. Of eventueel een vibrator gebruiken oid voor de afwisseling. Ik snap in ieder geval wel dat hij het niet zo fijn vindt. Je zou ook even pauze kunnen nemen zodat jij kan douchen, maar dat is ook zo’n moodkiller.

Mijn vriendje kan heerlijk met zijn tong spelen en doet alles goed voor mijn gevoel, is zeg maar de hemel op aarde.
En ideeën genoeg om met hem te willen doen als hij zo bezig is.
Maar als ik ben gekomen, dan is de lust weg
En hoef ik zo nodig hem niet meer in mij te hebben en dat wil ik hem niet aan doen

Sorry, ben eigenlijk meer een lezer dan een plaatser en weet eigenlijk niet hoe je het goed kan omschrijven en dan wat kritiek (waarschijnlijk niet onterecht) maakt het niet makkelijker

Ik snap er nog steeds niks van. Hij wilt je niet beffen nadat hij is klaargekomen, logisch want hij hoeft niet zijn zaad in combinatie met jouw lichaamssappen te proeven. Dat zou ik ook niet willen. En dat de lust weg is na het klaarkomen hebben de meeste mensen geloof ik wel. Ik en mijn vriend ook, daarom proberen wij tegelijk te komen. Als ik ben klaargekomen ga ik ook niks meer bij hem doen.

Ik heb dat ook, inderdaad een beetje een ‘vies’ gevoel en helemaal geen zin meer.

Voor de mensen die het niet snappen:
Als TS klaarkomt heeft ze geen zin meer in seks en kan ze dus haar vriendje niet laten komen.
Dus was er een optie om haar als laatste te laten komen, maar dan hebben ze weer een ander probleem en dat is nl dat haar vriend haar niet meer wilt likken nadat hij is klaargekomen.

Nu duidelijk?

Dank je cappuccino,
Dit is hoe ik het bedoelde.
Het is niet dat de sex slecht is als ik als laatste kom,
Maar zijn tong mis ik dan wel en met een vinger vind ik toch anders

Kom dan gewoon niet klaar, is geen must.

nou Garapoes, dan weet jij geloof ik niet wat seks is, want het is geweldig als jongen om je vriendin zo te zien genieten. Bij mij en mijn vriend is het wel écht een must.

TS:
Kan je vriend geen handwerk doen nadat hij is gekomen? Ik kom bijna nooit tijdens de seks, meestal maakt hij het af nadat hij is gekomen! Niks mis mee eigenlijk.
Het is niet raar hoor als je geen zin meer hebt nadat je bent gekomen. In de natuur is het niet anders bij mannen :dry: Dus raar is het niet! Misschien kan je vriend jou verschillende prikkels geven waardoor je geil blijft? Zoals 10 minuutjes wachten en je dan gaan ‘pesten’ of zo?

Euhm, dat slaagt nergens op. Ze zegt dat klaarkomen geen must is, ze weet heus wel wat ‘seks’ inhoudt. Je kan ook seks hebben zonder klaar te komen.

Laat hem dan gewoon niet in jou klaarkomen, dan hoeft hij zijn eigen sperma ook niet te proeven.

Leau, nou dan kan de jongen toch ook niet klaarkomen en zij wel? Sorry maar ik vind dat klaarkomen van beide kanten heel belangrijk is. Waarom? Omdat mensen die extra ‘schakel’ in hun hersens hebben waardoor we kunnen genieten van seks, en het geen voortplantings methode is. Dus ja, ik vind dat ze niet weet wat seks is want genot hoort van twee kanten optimaal te komen. Daar hoort een orgasme ook bij. Doe alsjeblieft niet zo middeleeuws