Videoclip Tedx

Hee allemaal,

op 20 november word er internationaal in 40 steden een TedxYouthday georganiseerd. De bedoeling is dat jongeren hun ideeën over de toekomst vertellen enzovoort. Nu is er een ‘‘theme-song’’ die ze willen zingen op het event. Het liedje is al gemaakt maar de clip is niet af. Ze hebben namelijk hulp nodig van jongeren zelf! En omdat ik weet dat er muzikale/creatieve meiden zijn op Girlscene heb ik er maar een topic over gemaakt.
Dus kan jij goed zingen/dansen/muziek maken of ken je iemand? Dan kan je een kijkje nemen op de site : http://www.tedxyouthday.com/theme-song/

Ook mensen die een Canon 5D hebben, kunnen shots maken en die opsturen en er is een goede kans dat jouw stukjes in de clip komen! Wel moeten de mensen die je dan gaat filmen onder de 18 zijn.

Op de site staat alle informatie wel in het engels.

Voor de mensen die niet zo muzikaal of creatief zijn, kan je ook gewoon een filmpje maken met een tekst of doel die jij wil bereiken voor later. Dit mag trouwens niet te lang zijn.

Ik hoop zo een beetje een betere kijk te hebben gegeven, en hopelijk zijn er genoeg enthousiaste mensen! En oh ja, als je op de site bent moet je even naar beneden scrollen want als het goed is staat daar een kopje ‘‘So what can you do’’ en daaronder vind je alle informatie!

Veel succes.

p.s Dit topic is niet bedoeld om reclame te maken ofzo, maar gewoon als tip (:

EDIT: Voor de mensen die willen filmen is het handig om te weten waar de clip over gaat. Het gaat dus over jongeren die iets willen bereiken, want wij zijn de toekomst. Het gaat over dromen en die achterna gaan. Maar ook tijden dat kinderen lekker buiten kunnen spelen enzovoorts. Als je naar de tekst luister kom je al een heel eind.

leuk zeg! lijkt me best wel leuk om aan te mee te doen. heb alleen geen tijd en ook geen zin zoveel moeite te doen ;p maar ken die hele youthdag niet.

lijkt leuk :grinning:
maar als het in 40 steden is, is het dan niet een kleine kans dat je gekozen word? of lees ik nou weer verkeerd :slightly_smiling_face:

^ Naja misschien niet zo lang, maar je hebt grote kans dat je erin komt!

Hier is ook een link naar de clip tot nu toe:http://vimeo.com/15015496

super leuk idee,ik zou erover nadenken! :slightly_smiling_face:

Oh en nog één ding haha; de tekst is zeg maar al ingezongen maar als jij een goede microfoon hebt en je denkt goed te kunnen zingen kan je dat ook opsturen en dan heb je ook kans dat jou stem voor een stuk tekst word gebruikt voor dat liedje. oftewel je zingt dan in die clip (:

Lijkt mij echt super leuk maar dus als ik wil zingen dan moet ik…?

Ik weet niet wat ik moet doen XD

Help?

xx

^ Dan moet je dus de songtekst downloaden de link staat ergens op die site. En dan moet je wel een goede microfoon hebben dus geen gekraak en dat soort dingen. En dan moet je het dus opnemen en sturen (: