videoclip S&M van Rihanna.

Achja, iedereen kleed zich raar en maakt rare videoclips de laatste tijd

VOER!
ot: ik vind m wel leuk, snap wel dat kleine kinderen m niet mogen zien enzo, maar komop, 18 jaar?

^Dat de laatste tijd kan je wel weghouden, ik bedoel. De clip is verschrikkelijk, maar clips zijn altijd al wel choquerend geweest.

OT
Rotmuziek.

Ik vind hem niet zo schokkend?

klopt

Dat is gewoon de gangbare Engelse term voor SM.

ik vind hem helemaal niet erg, vette onzin dat die 18+ is en dat het in sommige landen verboden is.

Dat is een soort spreekwoord in Amerika (:

En ik vind hem zelf een beetje té…

S&M is idd het engelse woord voor SM . maar nadat ik deze clip voor t eerst had gezien, dacht ik serieus dat ze die wonden en blauwe plekken gewoon tijdens het doen van SM had gekregen :"), wie weet…

Mm ik vind het een beetje vreemd dat kinderen dit onder de 18 niet mogen zien op maar dat al die clips van bepaalde rappers met vrouwen met blote tieten wel zichtbaar voor iedereen zijn! Persoonlijk vind ik dat toch iets erger.
Dit vind ik wel mee vallen. Lady Gaga haar clips zijn toch ook voor alle leeftijden?

Ik heb wel gehoord dat die verschrikkelijk sletterig is. Ik ben 17 en zo staat dat ook op mijn youtube account, dus ik kan het niet bekijken.

Ik hou niet van rihanna, lady gaga en de meeste andere shit die de laatste tijd wordt gedraaid.
Ik denk dat dit liedje het wel goed zal doen onder jongeren, vooral meisjes van rond de 15, vanwege de sound.

Maar even serieus, je wilt toch niet dat je kind naar dit soort crap luistert en kijkt!! ik zou dat zo erg vinden! waar is die tijd dat kinderen nog onschuldig kind konden zijn, zonder blootgesteld te worden aan zulke dingen.
misschien vinden sommige dat ik overdreven reageer, maar kom op, je ziet heel duidelijk waar het clipje om draait en dit VIND IK gewoon echt raar.