Videoclip maken (voor school)

Ik wist even niet bij welk onderwerp ik dit moest zetten, dus ik heb het maar bij crea bea gedaan!

Ik moet dus voor school een videoclip maken, en we willen graag California girls van Katy perry ft. Snoop dog gaan doen. Het is de bedoeling dat we zingen + een videoclip, en we zijn met 2 jongens en 2 meisjes. Alleen nu is het probleem dat we echt geen idee hebben waar we het op moeten gaan nemen, want de clip zelf is een soort van ‘snoephemel’ en als we ergens buiten gaan staan met wat bomen op de achtergrond vind ik niet dat je het zelfde gevoel krijgt. Overigens hoeft hij niet hetzelfde te zijn als de videoclip van Katy.

Heeft dus iemand een idee waar we het kunnen opnemen of voor aankleding? En ik zoek ook nog een goed bewerkprogramma voor de videoclip, het liefst die ik kan downloaden.
Bedankt alvast (:

Doe het voor een groene muur, dan kan je daarna de achtergrond veranderen…

op 't strand?

ja t zou leuk zijn als t mooi weer is dan kan je t opnemen op t strand en de boulevard, probeer het gewoon een beetje op california te laten lijken :]

met de apple mac kun je een achtergrond erin doen haha.
maar ik weet niet of je die hebt ;p

Zoek op youtube naar parodies van california girls, misschien vind je daar inspiratie

bedankt allemaal! ik had ook al lopen kijken naar zon groen doek/muur alleen dan moet ik pinnacle hebben om te bewerken en dat heb ik niet

pfoeeeee je zou nog maar vakantie hebben!

een groot laken ophangen en daarvoor gaan staan. eventueel met snoep bekleuren

je kan ook *ting* idd een soort gordijn ophangen, een wit groot laken, en dat helemaal volplakken of naaien met allemaal snoep! :stuck_out_tongue:

beetje onrealistisch sorry,
beschouw dit maar als een upje -.-’

in een snoepwinkel mss? Dat je vraagt aan de uitbater of dat mag en dan in de credits zal zetten dat het met dank aan … is?