Videobewerkingsprogramma Mac

Helloo,
Geen idee of dit het juiste topic is, maar ik wist niet waar ik hem anders moest plaatsen :flushed:
Ik ben op zoek naar een gratis videobewerkingsprogramma voor op mijn Macbook. Ik hoef er verder niets professioneels mee, ik wil alleen een aantal video’s achter elkaar plakken met een muziekje eronder (: Heeft iemand goede programma’s?

Als 't goed heb je gewoon iMovie op je mac staan?

Nope, dat staat pas op je macbook als je je laptop na september 2013 ofzoiets hebt gekocht, en mijne is dus al ouder oops

Heh ik dacht dat dat er gewoon automatisch bij kwam. Kan je het ook niet downloaden? iMovie vind ik echt heel fijn!
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-apple-topic-239809.0.html < Misschien kan je het in dat topic vragen :slightly_smiling_face:

Ik had wel iMovie op m’n Macbook uit 2009? Raar. :’)

Heb even opgezocht: ‘From 2003, iMovie is included free with all new Mac computers’ (Bron wikipedia) lijkt me sterk dat ze dit expres niet op macbooks zouden zetten dan lol
Ik vond het al zo vreemd want ik maakte vroeger altijd filmpjes met iMovie voor spreekbeurten :’)

Oh hmm, wat raar! Ik had zoiets op internet gelezen en kon iMovie alleen maar in de App Store kopen voor 14,99… Ik ga nog even op onderzoek uit, bedankt allemaal in ieder geval ((: