Victoria's secret

Is er iemand die weet of je verzendingskosten moet betalen als ik een body mist van 12$ koop bij victoria’s secret? En zo ja hoeveel zou dat zijn :kiss:

Waarschijnlijk wel ja, maar dit soort informatie staat gewoon op de website. Als het uit Engeland moet komen is het over het algemeen 5 pond.

staat het niet op de website? anders hierboven:)

Ik kan het niet vinden

http://www.victoriassecret.com/CustomerService/ShoppingOurSite/InternationalShipping

Daar staan de prijzen voor verzenden.

Verzenden voor 0 tot 75 dollar is 28 dollar + eventuele douanekosten. Maar volgensmij verkopen ze de geuren en body mists enzo gewoon bij Victoria’s secret op Schiphol. Ook vóór de duane in het gewone winkelgedeelte zegmaar.
Daar verkopen ze alleen geen lingerie dus dat zou je dan wel moeten bestellen maar dat wil jij toch niet maak ik op uit de beginpost.

Wat vreemd dat dat nog uit amerika moet komen. Er zijn toch overal in europa winkels van hen tegenwoordig? Ik zou dan idd maar naar schiphol gaan, want je moet ook nog importkosten betalen meestal.

Op schiphol plaza (gewoon aan het begin van schiphol, bij de treinen enzo) zit een victoria’s secret winkel! Ik heb daar al meerdere keren een bodymist gekocht en het ruikt zoo lekker! :hugs:
Dus misschien kan je het daar kopen als je een keer in de buurt bent? :slightly_smiling_face: