Victoria's secret in Nederland

Is Victoria’s secret ook ergens in Nederland verkrijgbaar, ik kan het niet vinden. Of kan het alleen via de officiele site?

Het zit op schiphol, maar het gedeelte waar je alleen kan komen als je al heb ingechecked.

Ja in Schiphol ofzo, maar dan wel achter de paspoortcontrole in lounge 3, de vertrekhal voor intercontinentale vluchten.

Ik vind het echt jammer ;p

Er zijn vast wel sites waar je het kan bestellen, maar geen idee welke.
Er is verder geen winkel van behalve op schiphol.

http://victoria-s-secret-nl.hyves.nl/

^ zij woont in amerika en je kan via haar bijna alles van vs bestellen.

Is dat echt betrouwbaar? ^

@above; jaa zowat iedereen bestelt via haar. ook uggs enzo :wink:

Op Schiphol heb je een VS, maar die is best klein en je hebt er ook geen bh’s enzo, echt jammer

Alleen op Schiphol zit er één, maar die is vrij klein. Je kunt wel gewoon via de site bestellen.

heel betrouwbaar, heb ik een bikini via besteld, en ik ga binnenkort via haar een nieuw setje bestellen :slightly_smiling_face:

hoe werkt dat dan? gewoon aangeven welke bikini je bijv graag zou willen hebben? want zie op haar hyves verder helemaal geen dingen waar je uit kan kiezen zeg maar…

jaa, op de hyves staat haar e-mail. en dan kan je haar dus gewoon mailen wat je graag wilt. dan betaal je op haar rekeningnummer en dan stuurt ze het naar je op.

Binnenkort wel toch?!

Er is inderdaad een VS op Schiphol.
Je kan het best gewoon op de officiele site bestellen: www.victoriassecret.com ,alleen is het wel iets van 40 euro verzendkosten. Dus je moet het er wel voor over hebben (:

Dat is toch met kleine dingetjes en accessoires op schiphol bij VS? Geen kleding enz.