Victoria's secret heupen

hoihoi,
Ik zoek al heel lang naar welke spieren ik zou moeten trainen omdat ik dat ontzettend mooi vind. Helaas kan ik ( via mijn telefoon ) geen foto’s toevoegen dus zal ik het beschrijven. Het gaan om de spier tussen je taille en je heupen in die ik wil verbreden. Ik heb geen idee hoe dat heet en of het mogelijk is maar als je naar de heupen van bijvoorbeeld Elsa Hosk opzoekt, Martha Hunt of Candice Swanepoel dan begrijp je waarschijnlijk wel waar ik het kver heb. Ik hoop dat iemand van jullie hier het antwoord op weet en ik hoop natuurlijk ook dat dit mogelijk is!

XXXX Fen

Wat ga je 2 topic make

Je weet dat dat afhankelijk is van je bouw? Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt ga je dat niet groter krijgen door te trainen, dat heb je of dat heb je niet.

Nog altijd beter dan liegen tegen je ouders :’)
---------
Is niet erg, soms dubbelklik je per ongeluk en komt hij er twee keer te staan. Heb ik ook wel eens gehad.

Ik zou het eerlijk gezegd niet zo goed weten. Ik wandel/ren met de hond en doe soms aan traplopen om nog wat extra beweging te krijgen, maar echt veel sporten doe ik nooit

dit is wat ik kon vinden :wink:

Wa ga jij nie lere prate da.

^ Geez, weet jy wel hoe facking errug het is da ze 2 topic gemaak hebbe! Wa ga ze 2 topic make jonge! Tssssss

Maar nu even serieus, on topic, https://www.lekkerinhetleven.nl/welzijn/sport-fitness/artikel/oefeningen-om-je-heupen-te-trainen
Ik zou gewoon elke dag minstens 15 minuten even je spieren daar trainen. Er zijn verschillende oefeningen voor “strakke heupen” Beetje googelen en kijken welke oefeningen voor jou fijn zijn. :flushed: Succes in ieder geval!

dankjewel!

dankje :slightly_smiling_face:))

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: (Niet voor de TS maar jullie reacties)

reclame

^ MAG NIET.

Lees aub de regels van het forum voordat je de boel gaat volspammen.