Victoria's Secret Algemeen, Graag Reakties

Graag hoor ik wat jullie meiden vinden van de Victoria’s Secret badmode en kleding. Heb je ook al wat gekocht via de officiele Victoria’s Secret site, wat waren de nadelen daarvan, wat was wel makkelijk?
Je mag ook altijd je foto aanhechten met jouw favorite Victoria’s Secret artikel dat je gekocht hebt of dat je graag zou aankopen. (in mijn persoonlijk profiel kan je lezen waarom ikzelf Victoria’s Secret het einde vind)

Nog nooit gekocht, upje dus.

Ik vind het een geweldige zaak! Ook omdat ze zoveel verschillende soorten/stijlen hebben, als je gewoon vrolijke “jonge” badkleding wil hebben is er superveel keus, maar ook voor sexy lingerie of gewoon lekkere joggingbroeken kun je d’r terecht^^
Ik heb 5 boxers van de jongerencollectie, en 1 heel mooi lingeriesetje, alleen geen foto’s oid :stuck_out_tongue: De site heb ik nog nooit gebruikt.

Waar koop jij dan de artikels als je ze niet via de VS site koopt? Er zijn toch geen winkels in Nederland?

ruikt allemaal heerlijk, heb zelf ook wat dingen van, het is reacties.x

Nee dat klopt, helaas haha xD
Ik heb mijn spullen uit New York, is niet bepaald om de hoek dus ik hoop dat er snel ook een Victoria’s Secret in de buurt komt - maar dat zal wel vergeefse hoop zijn =3

Ik vind lingerie van Victoria’s Secret heerlijk zitten! Vooral die strings en boxers, helaas hebben we geen Victoria’s Secret in NL, want ik vind die winkel geweldig! Ook die tassen vind ik leuk & cadeaudozen. :’)

Vind het wel leuk! Maar nog nooit besteld.

is dat niet onwijs duur?

Ik vind het heel gaaf, maar erg duur.

Maar sinds vandaag is de site ge-update en nu staan er heel andere dingen op, en daar baal ik van want ik wilde wat bestellen! :frowning_face:

Ik heb via de site alleen UGG’s besteld.

Heb gelezen dat de eerste Victoria’s Secret winkel in Europa in 2012 in London zou geopend worden. Voor andere landen is er inderdaad in Europa nog geen plan voor bijkomende winkels. Dus voorlopig nog online kopen in Amerika.

Victoria’s Secret is inderdaad wel een duur merk (maar van hoogwaardige kwaliteit). Misschien maken de hoge verzendkosten en invoerrechten wel de aankoop vanuit “the US of A” zo duur. Maar er zijn ook goedkopere alternatieven om Victoria’s Secret artikels aan te kopen, zend me een persoonlijke note als je meer wilt weten.

helemaaaal geweldig!
Vooral de bikini’s omdat je er vrijwel niemand mee ziet lopen. Maar je kan er ook echt alles krijgen. Ben alweer geld aan het oppotten voor een bill van 200 dollar :blush:

in ny gekocht, i love it!!

omg… sluit aub dit topic…

huh waarom dat dan?

Laat maar… Ik snap het al -.-’

Samen met mijn moeder al heel wat spulletjes van de Victoria’s Secret kollektie gekocht, zelf hou ik erg veel van de PINK kollektie en ook de bikini’s.
www.victoriasecret.com : heel veel keuze maar duur, terugzenden is ook een hele rompslomp en de dure verzendkosten die je eerst betaalt, krijg je ook niet terug.
ebay.de: ja, op de duitse ebay staan de meeste spullen van Victoria’s Secret, heel veel ondergoed en slipjes (is wel voordeliger dan bij Victoria’s Secret site aankopen), maar hou zelf niet zo van websites als ebay (op de Amerikaanse ebay heb ik ook wel eens wat gekocht, maar dat is nooit aangekomen)
www.feminaelegance.com: koop daar sinds 2009 spulletjes, betere prijs dan bij Victoria’s Secret (vooral verzendingskosten), maar niet zoveel keuze als op de Victoria’s Secret site (dus ik koop via beide sites op dit moment)
Mijn moeder is vorig jaar naar Amerika op reis geweest en heeft daar een grote voorraad tops zomerjurkjes voor mij gekocht, gewoon geweldig. Daar kopen is dus nog wel het beste/voordeligste, maar ja, mijn moeder gaat niet elk jaar naar Amerika haha.