Victoria Secret

Heeeey dames,

Ik wil een Victoria Secret parfum halen, maar ik weet niet welke het lekkerst ruikt… :cold_sweat:
Welke kleur vinden jullie persoonlijk het lekkerst ruiken?

Xx

Ik zou ze gewoon testen in de winkel. Smaak is voor iedereen verschillend. Wat ik lekker kan vinden vind jij misschien heel vies.

Ik vind ze allemaal niet lekker ruiken… :stuck_out_tongue: :cold_sweat:

Ik vind ze ook allemaal niks, veels te zoet.

Ik heb Mango Temptation en Love Spell, de eerste is wel heel zoet maar heerlijk en Love Spell is veel frisser, maar ook heel lekker. Je moet ze gewoon even testen en dan kijken welke je het lekkerst vindt, maar dit zijn mijn favorieten.
Het zijn trouwens geen parfums maar bodymists, dus je moet niet verwachten dat ze superlang blijven hangen.

Love spell,
De rest is net suiker

ik heb er nu 3: passion struck, love spell en amber romance. ik zou nog graag coconut passion en vanilla lace willen maar die hadden ze bij de etos steeds niet. als je van niet te sterke zoetegeuren houd raad ik je sheer love en secret charm aan. hou je van zoet zou ik pure seduction, love spell, mango temptation of simply breathless nemen.

Ik heb er 2 een paarse een een licht blauwe achtige.
Je moet gewoon even zelf ruiken in de winkel

Van die Etos Body Mist flesjes vind ik Coconut Passion & Amber Romance het lekkerste ruiken. Van de parfum vind ik Scandalous

Amber romance en mango temptation