Victoria Secret Schiphol

Ik ga morgen op vakantie en ik wil graag even naar de victoria secret op schiphol, alleen zit ik in vertrekhal 1 en het is in lounge 3, kan het dan nog? en wie is hier al geweest?

Zit dit voor of na de douane :slightly_smiling_face:?
Wil binnekort ook daarheen voordat ik het vliegtuig in stap!

sowieso niet voor de douane.

Geen idee! Upje voor jou dan maar!

off-topic: heb gehoord dat je daar geen lingerie kunt kopen, weet niet of je daarvoor wilde gaan? Maar zeg 't maar even :wink:

mmm, volgens mij moet dat gewoon lukken hoor!

Het is alleen maar beauty wat ze daar hebben, de bikini’s, lingerie etc. hebben ze er niet. :’)

upje

Ik dacht al heb ik wat gemist?

Sinds wanneer zit dat er eigenlijk?

Ik weet niet waar je heen gaat, maar volgens mij is het in de vertrekhal voor intercontinentale reizen, dus sowieso na de douane.

Het zit er al een tijdje. Maar ja, ze hebben er alleen beauty dus daarom is het niet zo heel bekend geloof ik. (:

Ik heb geen idee! Ik hoop 'm dinsdag als ik op vakantie ga ook te spotten! Fijne vakantie trouwens!

ja hij zit na de douane inderdaad, maar moet je als je naar intercontinentale vertrekhal gaat ergens je paspoort nog een keer laten zien ofzo?

en ik wist dat je geen lingerie kon kopen maar ik wil zoiezo even langs :slightly_smiling_face:

Alleen onderbroekjes, toen ik er was iig in zo’n grote bak. Verder alleen cosmetica inderdaad.

Hebben ze er van die body splashes??

Volgens mij is het heel veel cosmetica/parfum.

Ze hebben wel gewoon strings, hipsters, etc. Maar geen bh’s.
Verder hebben ze wel heeeeel veel bodysplashes, douchegels, dat soort dingen ja. En ook tassen, portomonnee’s enzo.

Maar goed dat was geen antwoord op je vraag… Ik ben er nu twee keer geweest en toen had ik ook vertrekhal 3, dus ik weet niet of je er kan komen vanaf vertrekhal 1, sorry!

ik ben er heen gerent, hahaha. Wel heel kort maar rond kunnen kijken, maar het was allemaal een beetje duur dus ik heb niks gekocht …:frowning_face:

Jammer dat het na de douane is :frowning_face:

Ik hoorde op een ander forum dat je na de douane ook nog naar een andere hal/terminal kan komen en zo alsnog naar VS kan, weet iemand dit?

Ik ga zondag naar Wenen en ik zit dan volgens mij in Lounge 2, maar zou je dan ook naar 3 kunnen, denk je? (naar die winkel, en dan weer terug)

http://forum.ellegirl.nl/…ictoria-s-Secret-Schiphol