victoria secret bikiniiiii

hiiii dames! sorry denk dat het aan mijn laptop ligt (gebeurd wel vaker) ik heb een aantal keer via zoekfunctie etc andere topics proberen te vinden over victoria secret bikinis (want ik weer zeker dat die er al zijn). dus als iemand het wel kan vinden mij die link willen geven, of kan iemand dit berichtje dan daar naar verplaatsen (weet niet hoe dat allemaal werkt, ben redelijk nieuw hier). maargoed nu dan maar de vraag; ik wil graag weten hoe duur ongeveer de verzendkosten zijn naar spanje(madrid) maargoed aangezien jullie dat ook niet zullen weten;) zou ik graag willen weten hoe duur het ongeveer naar NL is (dan laat ik het opsturen naar mijn tante die in NL woont). kan die prijzen nergens vinden, en wil weten of het niet TE duur is. Ps en heb advies nodig!! ik heb maar een 75A cupje, en tja wordt weer moeilijk om een leuke bikini te zoeken, aangezien ik deze bandeau tops heeel gaaf vind, denken jullie dat deze van VS kan? het is met pushup. of zal het heel lelijk zijn, want bandeau maakt je borsten al meer plat?! thankssss alvast :wink: http://www.victoriassecre…82672&pagename=vsdWrapper

okiiiiiiii

*sorry voor de typfouten!

wow. eeehm… ik heb geen idee, denk dat je toch echt zelf zal moeten kijken.

$ 0.00 - $75.00 $27.99
$ 75.01 - $125.00 $33.99
$125.01 - $175.00 $38.99
$175.01 - $250.00 $46.99
$250.01 - $350.00 $56.99
$350.01 - $500.00 $63.99
$500.01 - $650.00 $73.99
$650.01 - $800.00 $88.99
$800.01 - $1000.00 $98.99
Over $1000.00 $109.99

hier een overzicht van de verzendkosten… Weet niet of je het er voor over hebt om 28 dollar aan verzendkosten te betalen voor een bikini?

Geen idee, maar ik vind hem wel superleuk.

http://www.feminaelegance…sh-Up-Bandeau-Bikini.html

Dit is een site waarbij ze inkopen doen van victoria’s secret. Hierbij moet je 6 euro verzendkosten betalen.

Maar als je dan omrekent naar euro’s kom je volgens mij net duurder uit als je hier besteld. Want de dollar is nu best laag…

hmm dat van die bandeau bikini’s bij kleine cups kan niet vind ik echt onzin… ik heb zelf 2 bandeau’s en heb net als jij een 80A/75B cupje.

dankjullie wel:)

Misschien kun je samen met een vriendin ofzo bestellen en de verzendkosten delen?

er zijn vaak groepen die samen bij victoria secret bestellen en dan dus de verzendkosten delen.

Oh er is een meisje, die woont in de VS en stuurt Victoria’s Secret bikini’s naar meiden in Nederland, is gewoon helemaal betrouwbaar! En de prijzen bij haar zijn zo te berekenen: stel je hebt een bikini gevonden voor 58 dollar, dan moet je dat dollarteken gewoon door de euro vervangen en dat is het totaal wat je betaalt inclusief verzendkosten. dus bij een bikini van 58 dollar ben je 58 euro in totaal aan alles kwijt. hier kun je haar vinden: http://victoria-s-secret-nl.hyves.nl/

^ Oooh wat handig! (:

Maar gaat ze nu wel weer naar de VS dan? Want er staat dat ze 15 maart weer terug was. Dus dat kan nog wel een tijdje duren…

Pfoe dat weet ik niet, zou je even een berichtje op hyves moeten sturen! ik had al heel snel antwoord :slightly_smiling_face:

Ze heeft mij een berichtje gestuurd:

Hoi Marjolein,

Hieronder zal ik je wat Informatie geven over het bestellen van Victoria’s Secret

Ik ben zelf woonachtig in de USA en kan in principe alles van Victoria’s Secret voor je bestellen !! Het
makkelijkste is als je mij de artikelnummers, kleurnummers en maten opgeeft, zoals je kan vinden op
de site van Victoria’s secret .

Ik reken voor bikini’s en lingerie de dollarprijs in euro’s. Dus stel voor dat een bikini 40 dollar kost, dan wordt
dus 40 euro.
Echter voor clearance items (bedragen die eindingen op .99), ben ik genoodzaakt 5 euro extra per bikini te rekenen.
Verdere verzendkosten naar Nederland hoef je dan voor lingerie en bikini’s niet meer te betalen.

Als je akkoord gaat met het bedrag en als je het geld in euro’s op mijn
Nederlandse bankrekeningnummer stort,
ga ik de bestelling voor je doen en heb je het ongeveer 3 weken later binnen.
Mocht de maat/kleur of het model toch niet goed blijken te zijn, dan kan ik het voor je omruilen
ik moet dan echter wel verzendkosten in rekening te brengen.

Maar ik weet niet echt of ik het nou echt moet vertrouwen, want het kan zomaar dat je dan betaald en dat je het dan niet krijgt ofso…

die verzendkosten :l niet normaal.

misschien ben je dan nog wel meer kwijt? weet natuurlijk niet wat je allemaal wil bestellen.
www.valuta-omrekenen.nl
hier kan je het checken.
volgens mij verdient zij daar ook wel op?

Volgens mij is het net iets goedkoper, maar het scheelt niet veel.
Als je een bikini van 49 dollar als voorbeeld neemt:
1)Als je een bikini bij haar koopt van $49 is hij ¤49
2)Als je bij Victoria’s Secret koopt is het $49+ $27 (verzendkosten)= $76 = ¤54

Maar zij heeft natuurlijk geen verzendkosten. Dus voor jezelf is het goedkoper en voor haar ook.