vichy??

wie van jullie gebruikt er vichy normaderm??
en wat gebruiken jullie dan … srub… nachtcreme…??

nee gebruik ik niet…

Nee gebruik het ook niet.

Kook niet :stuck_out_tongue:

Heb het gebruikt.
Het werkt wel, alleen met de reinigingsgel moet je rustig aan, want dat droogt je huid wel ietjes uit.
Het werd voor mij wat te duur, dus toen ben overgestapt op hema en Nivea Young.

Maar nu ben ik van plan weer Vichy te gebruiken.

ik gebruik het, ik gebruik de gel en het aanstip spul
die gel droogt idd uit, maar als je die nachtcreme eroverheen smeert dan is het neit meer droog
maar het helpt echt heel goed, ik gebruik het nu 2 weken en ik zag al na een paar dagen verschil:P

Ik heb er wel eens een monstertje van gehad die was ok, Ook wel eens aan gedacht om over te stappen naar dat merk, omdat ik er vanuit ging dat een apotheek dat niet voor niets zou verkopen. Gebruik momenteel Sisley. Is niet synthetisch, superlekker maar wel reteduur. :\

die gel en het aanstipspul zijn trouwens bij onze apotheek ¤11

ik heb gehoord dat vichy normaderm het héél goed doet, en ik had het er teovallig over met mijn moeder vandaag. Ze heeft meteen de reinigingsgel, tonic ofzo, dag/anchtcrème, en dat aanstipspul gekocht.
nou hopen dat het werkt…

ik had binnen 3 dagen resultaat (niet dat alle puistjes weg waren hoor!)
mar inderdaad, de reinigingsgel droogt héél erg uit, ik krijg allemaal velletjes op mijn hoofd :expressionless:
dus gebruik daar nei te veel van :stuck_out_tongue:

k gebruik t niet gebruik dr. van de hoog is best wel goed maar k wil ook overstappen op vichy

kon je ook merken dat je huid egaler werd en dat je porien kleiner werden???

kut kut kut kut kut… net als clearasil, benzox gel ofzo, nivea young lijn, allemaal kut kut kut… :frowning_face: niks werkt bij mij en is allemaal poepduur ! :open_mouth: van vichy had(heb) ik die gel volgens mij maar is gewoon echt zo zo zooo duur… net als die gekke clearasil deed ook geen poep bij mij:( en die nivea wash’n perfect ook niet:( ;\ en nu dep ik met bier… Palm op dit moment, trouwens ook poepduur :wink: haha neehoor nee maar bier deppen helpt wel echt bij mij!! Jee eindelijk, k geloof ook meer in ‘‘echte’’ dingen zoals bier deppen of aardappel wrijven dan in die gekke middeltjes… die toch niet werken bij mij:P mrja iedere huid verschild dus als ik jou was zou ik gewoon effe proberen en dan gewoon je eigen ervaring kijken :wink: succes:) XXX

Ik gebruik ook Vichy Normaderm!Echt fijn spul, alleen afwisselen,anders word je huid te droog.

Harstikke fijn! En met duur valt het ook wel mee, en je doet er heel lang van!

ik vind het niet echt fijne producten , van de creme werd mijn gezicht erg wit…

Ik gebruik het wel, de reiniginggel, lotion, nachtcreme en voorheen ook nog de dagcreme maar die werkte niet goed bij mij. Ik vind het echt fijne producten. Makkelijk aan te brengen en ruikt super lekker. Alleen van de reinigingsgel droog mijn huid wel beetje van uit maar je moet het niet te lang en te vaak doen.

Ik heb al veel goede reacties gehoord over dat Sisley en ben nu wel benieuwd geworden:P Kun je vertellen waar je het kan kopen en hoe duur is het ongeveer? En is het ook voor de jonge onzuivere huid? alvast bedankt xx

ik heb de reinigings gel en nachtcréme

als je die reinigings gel gebruikt hebt moet je gewoon die nachtcréme er over heen doen en dan heb je nergens last van.
ik ben van plan om ook de dagcréme te kopen

Ik heb de reinigingsgel en de dagcrème. Vind het niet echt nodig om ook de nachtcrème te kopen, is hetzelfde alleen iets vetter dan de dagcrème. En dat heb ik niet nodig.

En dat je huid van de reinigingsgel wat droog word klopt wel, heb er niet heel erg last van. Gebruik gewoon elke week een honing-yoghurt masker en je bent zo van je droge huidje af!