vichy normaderm

hoii
ik wil graag de vichy normaderm kopen
maar werkt die een beetje en is het dan beter om alles te gebruiken?
en op welke volgorde moet t of maakt dan niet uit?

Mja het werkt, maar het droogt uit, is duur en is op dieren getest.

Dat waren voor mij 3 minpunten.

jaa ok maar hoezo droogt ie uit ik hoor van een site van niet en duur valt wel mee maar dat vindt ik

Het droogt je huid uit. En telkens 10 euro neertellen is voor mijn budget wat te gek.

En heb je weleens van interpunctie gehoord, dear lawd :'3

wat is interpunctie?

Interpunctie is het gebruik van leestekens (punten, komma’s enz.) in een tekst. De benaming interpunctie stamt uit de zestiende eeuw en is afgeleid uit het Latijn (inter = tussen; punctus = punt). Aanvankelijk gaf ze de manier aan, waarop in het Hebreeuws de klinkers werden aangeduid. In het Hebreeuws worden alleen de medeklinkers geschreven, de waarde van de klinkers wordt aangegeven door puntjes onder de medeklinkers. Pas tussen 1650 en 1750 evolueert de betekenis van het woord ‘interpunctie’ naar zijn huidige waarde.

Interpunctie is van belang voor het interpreteren van de tekst. Er is een wezenlijk verschil tussen de zinnen:

Ik houd van je, lieve vriendin.
Ik houd van je lieve vriendin.

en is t beter om met 1 soort product te werken en bijvoorbeeld niet meerder per week?

hihi ^^
ehm, het werkt bij mij wel goed.
scrubgel van vichy gebruik ik 2x in de week, de zeep van vichy gebruik ik die andere dagen.
je hoeft niet heel die verzorgingslijn te kopen ofzo.
gewoon bij de apotheek te halen. =)

haha hele uitleg hierboven:P

maar sorry geeen idee.
upje:)

@ maybee

jaa goed hee haha

het droogt je huid uit.
HAHAHA dat is dom.
daar heb je hydraterende creme voor en dan moet je het niet zo veel gebruiken, of minder gebruiken.
Vichy Normaderm is echt het beste evahhh.
I love itt.

Ik heb hem pas voor 16,50 gekocht is nog net betaalbaar. Ik weet nog niet of die werkt want ik heb hem nog maar net maar mij droogt ie niet uit. Dat ligt waarschijnlijk bij elke persoon anders. Ik vind dat ie heerlijk voelt heel lekker en hij ruikt lekker :stuck_out_tongue:

Hij beloofd een mat effect te geven en onzuiverheden te verminderen. Daar heb ik nog niks van gemerkt maar ik heb het ook nog maar net :stuck_out_tongue:

waarom bestel je niet eerst een gratis proefpakket? C=
kan je het zelf eerst voor een weekje testen!

ik hoop dat de mijne snel binnen komt!

Het droogde mijn huid echt uit, maar het is volgens mij ook bedoelt voor als je echt een acne-huid hebt, en niet gewoon een paar puistjes.

ik vind t niet zo leuk dat ze dat op dieren testen.
verder heb ik geen idee of t helpt…

dit dus. Het is voor een echte probleemheid/hele vette huid. Als je af en toe puistjes hebt is het idd te agressief.(ik heb deze info van iemand die vichy deskundige is)

Ik vind het wel fijn, ik gebruik het meestal als ik ga stappen zodat mijn huid een beetje mat blijft.

Ik gebruikte het wel, maar ik gebruikte het toen mijn huid ook echt bagger was. Ik denk idd dat het nu te agressief is voor mijn huid, en ik heb het geld er niet meer voor over :wink: Maar ik vind het ook een beetje dik spul, als ik 1x met mijn hand over mijn gezicht ga gaat het er al een beetje af.

```html
~~
```html

Dit is niet waar :wink: Het is juist voor de paar onzuiverheden die je hebt dacht ik en het is voor mensen met een vette huid maar die ook op sommige plekken wat droger zijn zegmaar.

~~
```

```

waar ken je deze bestellen?