Vichy Normaderm.

[i]Hey girls.

Ik heb de laaste tijd echt enorm last van me huid, met puistjes enzo. Dus ik had bij een tijdschrift een proefje van vichy normaderm geprobeerd. En ik vond het best goed. Gebruiken jullie het, en werkt het goed? Want het is namelijk erg duur.

http://styleiseternal.files.wordpress.com/2009/05/normaderm.jpg

'liefs[/i]

Zijn al topics over.

leuk dat je dit vraagt
bij mij is deze net op, maar eerst een ander vraagje gebruik je hem als dag of nacht creme? want bij mij hielp ie dus echt niet als dagcreme mijn huid ging er ontzettend van glimmen, dus ik ben eigenlijk wel blij dat ie eindelijk op was. ik moest hem namelijk toch op maken omdat ie zo duur was.
ik zelf gebruik nu de dag creme van het huismerk van de etos en die werk echt veel beter, je huid wordt helemaal mat en egaal echt super goed !!!
en dit terwijl ik zelf echt een gezicht vol met puisten heb, en deze creme ook maar 3 euro of zo kost dus ik zou die maar eens proberen.

oja en hij gaat echt niet lang mee bij mij was ie na 2,5 maand al helemaal op terwijl ik gewoon de hoeveelheid had gebruikt die zij aan bevelen een pompje per keer

Ik vind die creme in 1 woord GEWELDIG!
serieus hij matteert mijn huid en zorgt ervoor dat de vlekjes verdwijnen, hij trekt supaah snel in en maakt je huid nog egaal ook : D binnen 4 weken zie je egt een verschil
ik vind het best wel waard om veel te betalen voor zoeen creme.
ik heb de creme al 2X gekocht en ben het van plan nog heel lang te gebruiken.
ik raad die creme egt heel erg aan
enn raaar ik gebruikte hem 3/4 maanden :S
maar ik gebruik hem wel zeg maar met een halfe pomp werkt net zo goed :wink:

zoekfunctie

OH oke, welke is dat dan van de etos? Hoe ziet hij er uit. Ik heb echt van alles al geprobeerd, maar het helpt gewoon niet. Als ik alles eerst met tonic ga weg halen word het die dag er op alleen maar vetter,… En ik heb ook al zat dag en - nacht cermetjes gebruikt. Werkt ook niet.

Ik gebruik zelf schoonmaakspul van dermalogica (echt een enorme aanrader, gewoon 's ochtends & 's avonds schoonmaken & afspoelen)
Daarna dan de nachtcreme van vichy normaderm en tot slot tea trea oil om de (beginnende) puistjes aan te stippen.
's Ochtends maak ik mn gezicht dan weer schoon en doe ik er daarna de dagcreme van vichy normaderm op.
Nu is mn creme op en gebruik ik testertjes van andere merken, omdat ik te lui ben om naar de winkel te fietsen, maar ik zie wel verschil.

Mijn puistjes zijn trouwens zo goed als weg door deze combinatie.

nou ik zal ff opsommen wat ik allemaal gebruik en hoe:

• eerst was ik mijn gezicht goed met gewoon koud/lauw water
  • dan haal ik mijn maskara er af
  • dan was ik het nog een keer (erzitten dan meestal nog wat restjes maskara)
  • ik dep mijn gezicht droog
  • en dan gebruik ik een nachtcreme (nu ff die van visage young maar die werkt niet geweldig)
    en 's morgens was ik alleen mijn gezicht goed en doe die creme van de etos op.
    die etos creme is van het huismerk en het is een reinigende dag creme, hij is wit van kleur met een beetje groene letters en plaatjes. hij staat bij de gezichtsverzorgingen van de etos en dan bij de puisten cremes.

Ik heb van alles gebruikt tegen mijn slechte en onzuivere huid.
Ik zit op dit moment gewoon op de TeaTree lijn van Kruidvat en dan de onzuivere huid.
Top, top, top!!

Ik heb die crème van de etos ook een keer gebruikt en die is echt super slecht vind ik. Heel mijn gezicht zat weer onder de puistjes. Dus ik zou die crème niet nemen maar hij werkt natuurlijk bij iedereen anders.

Bij mij werkte het niet, misschien had ik er ook wel geen geduld voor hoor, dat het te lang duurde voordat je verschil zag. Maar mijn huid ging er niet echt op vooruit vond ik zelf.

Ik heb de dagcreme, de face wash en de tonic al vanaf september
en heb ze nog steeds en gebruik het iedere dag!
Of ik veel verschil zie? Mwah, het is er in ieder geval niet slechter op geworden!
Mijn voorhoofd is bijna egaal, maar hier en daar af en toe een onzuiverheidje.
Ik denk ook wel dat het bij ieder persoon anders werkt!

Ik heb de dagcreme, de face wash en de tonic al vanaf september
en heb ze nog steeds en gebruik het iedere dag!
Of ik veel verschil zie? Mwah, het is er in ieder geval niet slechter op geworden!
Mijn voorhoofd is bijna egaal, maar hier en daar af en toe een onzuiverheidje.
Ik denk ook wel dat het bij ieder persoon anders werkt!

kun je vichy normaderm ook gebruiken bij de normale tot droge huid? want ik het echt een hele rare huid… Mn wangen zijn normaal, de rest is vet EN droog gecombineerd :open_mouth: dus schilfers… maar ook puistjes. echt heel raar :stuck_out_tongue:
kuss