Vichy Normaderm dagcrème!

Deze dagcrème gebruik ik al ongeveer een week, en het werkt tot nu toe echt supergoed!
Het is een crème tegen onzuiverheden, en het is hydraterend tegelijk. Het ruikt ook heel lekker en smeert fijn.
Hebben meer mensen hier ervaringen mee? Werkt het bij jullie ook goed?
Deel al je ervaringen en vragen! En dit wilde ik jullie echt aanraden.

Voordelen:

• Smeert fijn
  • Ruikt lekker
  • Werkt echt goed tegen puistjes
  • Je huid wordt er soepel van

Nadelen:

• Het is best duur (10 euro voor een tube van 10 ml, en 16 euro voor 20 ml)

Waarom ik dus dit topic aanmaakte, is omdat ik echt even wil zeggen dat dit een echte aanrader is. En je kunt hier ervaringen & vragen delen!

http://i40.tinypic.com/mtpnic.jpg

Meningen:
-Mijn huid was al droog, en het werd er alleen maar droger van
-Heel fijn, en trekt erg goed in
-Werkt ook goed in combinatie met de reinigingslotion van deze lijn
-Het hielp voor geen meter!
-Er kwam een dikke vetlaag op mijn huid te zitten
-Het werd op den duur brokkelig

Niet geprobeerd, maar ben wel benieuwd wat de rest ervan vindt :slightly_smiling_face:

Is het meer aan te raden voor een vette huid of een droge huid?

Trouwens, laat het niet zo’n glimmende vetlaag achter totdat je het eraf wast?

Klopt het dat daar ook een proefmonster van was om het 1 week uit te proberen? Volgens mij heb ik die. Heb hem alleen nog niet gebruikt. Ik weet eerlijk gezegd ook niet meer waar ik hem gelaten heb. ._.

@Fossil - Nee, bij mij laat het helemaal geen vetlaag achter. Het trekt altijd prima in.
@Summersisle - Nouja, volgensmij kan het allebei wel. Maar als je echt een hele vette huid hebt, denk ik dat je beter een andere kunt nemen omdat het wel een beetje vochtinbrengend is. Maar het gaat vooral om de onzuiverheden die de crème wegwerkt (:
@BlingBlingPurse - Ja, inderdaad haha, ik gebruik die nu ook! Daara koop ik gewoon de echte tube. Maar die probeerverpakking is echt aan te raden, als je niet zeker weet of het werkt bij jou…

Ik heb hem ook gehad en vond hem echt super goed

Ik gebruik hem ook en vind hem ook echt fijn, dus inderdaad een aanrader!

ik heb hem ook, heb de dagcrème en de reinigingslotion en ik gebruik het nu iets langer dan een halfjaar. Bij mij werkt het ook supergoed en hij laat geen glimmende laag achter. Het helpt inderdaad goed tegen onzuiverheden, maar als je een droge huid hebt kan je het denk ik ook goed gebruiken!

Weet je toevallig ook hoe duur die reinigingslotion is? En werkt dat ook echt tegen onzuiverheden of is het alleen als reiniging?

nee ik kreeg een alergische reactie + het maakte het alleen maar erger…

Volgens mij rond de 10 euro. Bij mij werkt het wel tegen onzuiverheden omdat het echt diep in je porieën reinigt, maar het ligt natuurlijk ook een beetje aan je huid.

Ik heb hem ook en vind het totaal niet fijn. Helaas heb ik gelijk een full size verpakking gekocht… Maar de crème gaat na het aanbrengen heel erg brokkelen en tijdens het aanbrengen al voelt het erg stroef. Mijn huid is op sommige plekken al erg droog en daar wordt na het aanbrengen van de crème alleen maar meer nadruk op gelegd. Dus nee, niks voor mij helaas.

Ik heb van die proefmonstertjes geprobeerd, en hij is inderdaad erg lekker en trekt heel snel in.

Ik heb het ook gehad, hielp voor geen meter.

En het liet inderdaad een vieze laag achter, op mijn droge huid.

Wow, hier heb ik allemaal geen last van! Vreemd :open_mouth: