vichy dermablend foundation?

Ik ben op zoek naar een goede dekkende foundation,
want ik gebruik nu die van de hema maar daar krijg ik dus zo’m glim kop van.
het blijft ook niet zo heel goed zitten, ook niet met poeder.

En ik heb dus van wat mensen (ook op girlscene) gehoord dat de vichy dermablend foundation heel goed is, en dat ie heel goed dekt enzo. en er zit ook geen olie in dus het gaat niet glimmen. heeft iemand er ervaring mee? en weet toevallig ook iemand ook hoe de kleuren uitvallen? want ik wil hem op internet bestellen (je kan hem alleen krijgen bij de apotheek of op internet) en ik wil niet een te lichte of te donkere bestellen want hij is best duur.

dit is hem: klik.

xx

Nee nog nooit geprobeerd, Revlon Colourstay Foundation is supergoed! Zelf gebruik ik hem ook en hij is echt super. Je hebt hem in verschillende soorten: voor de droge/normale huid & vette huid (volgensmij) ik heb hem gekocht op www.drogisterij.net succes!

Oké bedankt! ik zal wel even kijken (:

iemand nog die ervaring heeft met vichy dermablend? x

ik gebruik ook foundation van vichy, maar ik gebruik de : anti-imperfection.
ik vind dat die heel goed dekt & hij blijft goed zitten!

Ik heb er proefjes van gehaald bij de apotheek, moet je ook doen!
Ik vond het product niet fijn, het is echt veelste cakey!
maar dat is mijn mening, trouwens de kleuren vielen best wel licht uit als je het op je gezicht deed.

weet iemand hoe bij deze de kleuren vallen?

Ik ga denk ik een proefje halen bij de apotheek als ik het zo zie, ik heb nu van Clinique maar die is super duur haha, en ik vind de Vicky normaderm crème wel heel fijn. Maar ik heb een beetje een tussenkleur, met een Aziatische (gele) ondertoon.

Ik had bij de Aphrodite een proefje gekregen van die van Clinque, en hij viel zooo tegen. Hij was echt oranje, dik en maakte mijn huid ontzettend glimmend en vettig. Had ik echt niet verwacht.

die van revlon colorstay zijn een beetje gelig. dus als je een beetje een warme ondertoon hebt, zijn ze perfect. ik heb m ook, maar ik heb een koele ondertoon, maar zelfs dan nog kan ik t wel hebben zonder een plamuurface te krijgen haha ;p

Ik heb nu de revlon colorstay besteld op ebay want op drogisterij.net enzo hadden ze het niet in de goede kleur. scheelt ook nog eens 6 euro ofzo

Ik heb de Vichy Normateint Foundation, werkt echt heeel goed (:
Opzich wel prijzig, als ik het goed heb 17,50!

Tsja over die Revlon Colorstay, ik ga niet iets via Ebay bestellen als ik de kleur niet eerst kan uitproberen haha, ik heb echt een rare huidskleur.