Vibrerende mascara van maybelline!

Ik heb zojuist vanmiddag de vibrerende mascara van Maybelline gekocht! Hij was wel duur (19,-) maarrr, dan heb je er ook wat voor!

Heeft 1 van jullie die ook? Of twijfelen jullie nog of jullie hem kopen, of moet je er niks van weten en heb je liever de mascara van bijvoorbeeld essence?

Post hierrrrrrr

Ik heb hem al een tijdje.
Vind hem het geld echt niet waard…

bij de trekpleister was het 50% korting dus had je hem voor 9.50 kunnen halen :’]
dat je het weet hea…

ik had hem een keertje van een vriendin geleend, maar werkte voor geen meter. Bij mij in ieder geval…

Ik heb hem toen met die korting gehaald omdat ik er wel erg benieuwd naar was.

HEEL fijn ding.

ik weet niet of ik hem miet kopen ;$

Ik heb hem toen bij kruidvat gekocht met 50% korting.
Ik vind hem heel fijn, hij zit zeker bij mijn favorieten.^^
Hij geeft wel minder volume dan mijn mascara van Max Factor(falsh lashes) maar hij separeert wel heeel goed.
Het resultaat bij mijn wimpers:

http://i41.tinypic.com/ffd3wo.png

http://i42.tinypic.com/abl6s8.jpg

<3

ik vindt essence echt veeeeeel beter , maar dat is mijn mening dan :’)

ik heb m gehad, maar hij werkt echt voor geen meter

Boeiend?

Iedereen heeft andere wimpers, andere mascara’s en heeft dus andere meningen?

Ik heb hem, vind hem heel slecht, bij mij klontert hij en krijg ik enorme spinnenpoten…

hij is echt kut
ik krijg van die mascara spinnepootjes…

ik wilde hem al gaan kopen maar denk dat ik het toch maar niet ga doen…
ik vind 19 euro ook best duur!

Ik heb hem ook. Geen last van spinnepootjes of dergelijken :'D
Plus - ik had het geluk dat het 2 voor de prijs van 1 was. (:

vind dat wel heeeel duur voor mascara :astonished:

ik heb hem ook en het is de beste mascara die ik ooit gekocht heb

ik heb 'm ook, maar er zijn sowieso betere mascara’s! van deze gaan je wimpers nogal aan elkaar plakken…

Ik heb juist bij deze absoluut geen last van spinnenpoten. Als je hem goed gebruikt scheidt hij juist praktisch iedere wimper van de andere.

Ik gebruik deze als ik gewoon natuurlijke oog make-up heb, ik heb een andere (lash stiletto) als ik wimpers met meer ‘impact’ wil. Hij is erg mooi, maar hij is niet heel dik of extreem verlengend (wat ook wel eens fijn is).

19 euro voor iets betalen , terweil een mascara van essence ; 2,80 ,- veel beter is ?? maargoed, iedereen heeft zo zn mening.
xxxx.