"Vibreren" tijdens klaarkomen

Ik heb even snel een nieuw account aangemaakt omdat er mensen zijn die mij kennen hier op girlscene, en ik er verder geen behoefte aan heb dat zij dit van mij weten haha (:

Anyway, mijn lichaam is een beetje apart.
Als ik klaarkom dan “vibreert” als het waren mijn hele lichaam;p ik heb wel is gehoord dat het een zegen is om schokkend klaar te komen, maar dit is toch echt wat anders denk ik. En het is ook weer niet zo dat mijn lichaam het uit zichzelf doet.
Als ik zegmaar (sorry voor de details, maar anders kan ik me niet echt duidelijk maken :’)) mijn clitoris stimuleer in een bepaalde beweging, en als ik dan klaarkom, trilt mijn lichaam met die beweging mee. Als ik verder niks doe, trilt mijn lichaam dus ook niet.
Kent iemand dit? En weet iemand misschien een manier om dit onder controle te krijgen? Het lijkt me er namelijk een beetje raar uitzien als ik een keer klaarkom in het bijzijn van een jongen ofzo weet je(:

haha da’s normaal hoor! Je clitoris is dan zo gevoelig na het orgasme dat je hele lichaam samentrekt als je hem aanraakt. Niks ergs en voor een jongen een bevestiging dat je écht bent klaargekomen haha!

Als het goed is heeft iedereen dat :wink:

Oooh okee haha :slightly_smiling_face: dat scheelt dan maar weer!

jepp, heb ik ook.

Heb ik ook hoor. En als ik en m’n vriend na we seks hebben gehad naast elkaar of in elkaars armen liggen trillen mijn benen nog steeds, vooral als ik ze een beetje omhoog til… Daar kunnen we best goed om lachen :grinning:
Dus het is normaal hoor