Vibrator

Hee Meiden,

Ik heb even een nieuw account aangemaakt want beetje gekke vraag…
Maar, ik wil graag een vibrator kopen.
Even een paar vraagjes:

• Waar kan je dit het beste kopen ?
  • Welke is fijn/goed ?
  • Waar verstop jij het ?
  • Hoe zorg je dat je ouders het pakketje niet zien/er achter komen wat er in zit ?

Dank alvast, voor t lezen enzo…

Volgens mij zijn hier al wel wat meer topics over.

heb je een link dan?
Waar wel alles in staat, niet alleen waar je hem kan verstoppen…

Google ‘vibrator verstoppen’ of zoiets.

• Waar kan je dit het beste kopen ?
    # In een seksshop
    Koop hem bijvoorbeeld in een andere stad, die mensen ken je toch niet + je kan niet gezien worden door bekenden.
    # In een internetwinkel
    Neem dan wel een bekende, zoals Pabo.

• Welke is fijn/goed ?
    Geen ervaring mee

• Waar verstop jij het ?
    Ik heb een kastje dat op slot kan, haha. In je kledingkast, onder/tussen bed, nachtkastje, bureau?

• Hoe zorg je dat je ouders het pakketje niet zien/er achter komen wat er in zit ?
    Als het bezorgd wordt (bij de betere internetwinkels), komt het in een algemeen pakketje, met geen bedrijfsnaam erop, alleen jouw naam. Lijkt me niet dat ze dat openmaken. Ook als je betaald via IDeal of iets anders met afschriften, staat het er niet bij.

Zo’n gekke vraag is dit toch niet?

^^ Dankje!

^ Nee maar toch, het is toch zoiets van als je vriendinnen het dan lezen ofzo, is toch een beetje… ja? beschamend?

op die site van christine le duc kun je dingen bestellen die je dan thuis krijgt gestuurd in een neutrale verpakking

Hb ff een vraagje, ik wil dildo kopen als cadautje voor een vriendin van mij, :d , maar checken ze in een seksshop je leeftijd enz? Ik ben namelijk 15 (bijna 16)

Ik heb die via internet besteld, bij deze site: http://www.easypleasure.nl/
Op deze site staan ook reviews van mensen die het product al hebben besteld.

Komt in een normale kartonnen doos, ik heb het besteld toen mijn ouders een paar dagen weg waren, dus ik heb zelf het pakketje aangenomen!

En mijn verstopplaats: Ik heb 12 tassen onderin mijn kledingkast liggen, en in één van die tassen heb ik een toilettasje waar het in zit!

Leeftijd
Wil je bestellen op onze site, dan moet je 18 jaar zijn. Wil je een bezoekje brengen aan één van onze Christine le Duc winkels, dan moet je eveneens 18 jaar zijn.

Op die site heb ik een keer een eendenbek besteld als cadeautje voor een vriendin. Kwam netjes op tijd aan in een neutrale doos, afzender was ook niet herkenbaar. Alleen we hadden cadeauverpakking aangeklikt omdat het bij haar bezorgd werd, maar dat zat er helaas niet omheen. Maarja, verder gewoon snelle levering en niet herkenbaar, en dat is wel handig.

Dank meiden!
Zo weet ik toch beetje wat goed is en wat niet…:’)

up

Ik heb de mijne in de Dirx en Etos gekocht.Wel eventjes gekeken of ik niemand tegen kwam.

Welke fijn is zal je zelf moeten ontdekken. Op 't moment vind ik de Durex Play Pure Fantasy vibrator best fijn van de twee die ik er heb. Makkelijk in 't gebruik. Al wil ik er nog een met G-Spot en clit stumilator.

Waar ik het verstop, in een soort kastje in mijn kast, best link, maar ze kijken eigenlijk niet in mijn kamer.

Ligt eraan hoe je het aanschaft. Bij drogisterijen heb je meestal gewoon een neutrale tas. Desnoods flikker je die tas in een andere tas. Want ik had toen uitgebreid gewinkeld. :stuck_out_tongue:

Onder je matras.

Een eendenbek:O??? Misschien ben ik nu heel groen hoor, maar wat moet iemand (behalve een dokter) hiermee?

dat vroeg ik me ook af ja misschien willen kijken hoe het er binnen uitziet:P

In ondergoedla bewaren? :grinning:

Vroegen ze toen om je id? want ik wil er zelf graag ook 1 kopen en dacht indd ook aan de etos maar ben geen 18 en weet niet of ze daar moeilijk over doen zoals in een sexshop… x