vibrator

Heeeyy,

ik weet niet of hier al een topic over gaat maar ja.
Ik ben 14 en al aardig bezig met naja vingeren enzo.
Ik heb nu net een vibrator bestelt en mijn vraag is:

Is het raar om op de 14e al een vibrator te hebben? :flushed:

x justmeā¤

Doen wat je niet laten kunt, wat dat betreft is er niets echt raar.

Nee hoor, is niet raar.

Ik vind het wel raar en dacht dat je minstens 18 moest zijn om seksspeeltjes te bestellen, maar blijkbaar niet. Veel plezier dā€™r mee.

Is heel normaal hoor, heel veel mensen van jouw leeftijd zijn al met dit soort dingen bezig, was ik zelf ook. Ik vind het dus niet raar. :wink:

Beter eentje voor jezelf dan eentje van iemand lenen haha of je tandenbosrtel.

Nee is niet raar!

Dat is te jong kankerslet

Gaat ie lekker? Ik krijg zo de indruk dat je een jochie van 9 bent die stiekem op de pc zit?

*Naar mijn mening is dat te jong, maar met zulke dingen is niks echt raar en moet je gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

Kereltje, ik heb even een kleine aanpassing gemaakt in je berichtje gemaakt :slightly_smiling_face:

En nee, niet te jong. Zelf had ik op die leeftijd geen vibrator, maar was ik er wel al mee bezig. Rond die leeftijd zijn veel meiden aan het experimenteren.

^is geband

Op mijn 14e had ik genoeg aan mijn vingers en de massagestraal van de douchekop:). Maar als jij er graag een vibrator bij gebruikt dan is dit niet vreemd hoor. Zou hem wel goed verstoppen in ieder geval; )

Nee, dat is niet raar. Ik heb er zelf geen, maar als jij er een wilt gebruiken, gebruik je er een!

Waar kocht je die? En hoe werkt dat met bezorgen en verstoppen etc?