Vibrator kopen maar hoe betalen??

Hoi.
Je hebt heel veel topics over meiden die graag een vibrator willen kopen en dan sites krijgen toegewezen van daar kan je ze kopen, etc.
Mijn vraag was nu: hoe kan je dit betalen, zonder dat je ouders erachter komen?
Als je wil betalen moet dit toch via bijv. de rabobank? En dan met zo’n random reader… Dan komen de afschriften er dus ook op te staan. Kan je niet ergens met beltegoed ofzo betalen…? Alvast bedankt. :grinning:

Ik zou zeggen koop er een in de winkel.

[i]En wat dacht je van het bezorgen?

Je kunt er toch ook gewoon een kopen in een winkel?[/i]

amsterdam haha, daar kijken ze je toch niet raar aan

Haha, dat geloof ik wel. Maar woon in Friesland dus Amsterdam ligt echt niet om de hoek…

Bij de Etos, haha.

Zijn genoeg bedrijven die t versturen in anonieme dozen. Afschriften zit je dan nog mee.

Waarom lezen jouw ouders je bankafschriften? Dat snap ik dus echt niet, deed mijn schoonmoeder ook bij mijn vriend. Om dit soort redenen zouden ze het niet moeten doen! Het gaat hen toch niks aan waar jij je geld aan uitgeeft of zelfs hoeveel jij verdient. Je bent 16+, werkt wss zelfs en kunt dus baas over eigen geld zijn v__v

En dan kun je gewoon via iDeal betalen zonder poespas.

Andere optie, je kunt altijd nog geld contant pinnen en naar de plaatselijk seksshop gaan? Elke stad heeft er wel een denk ik.

Mijn ouders zullen niet zomaar op mijn rekening kijken maar als ik bijvoorbeeld vraag of ze wat geld willen overboeken op mijn spaarrekening dan komt het natuurlijk wel in beeld en dan krijg ik vragen waar ik niet op zit te wachten.

haha mijn ouders kijken ook vaak op mijn rekening strond irritant, zo had k via internet een sexy lingerie pakje besteld haha en toen moest ik het wel toegeven!!

Misschien moet ik maar wachten tot ik een vriendje heb. :stuck_out_tongue:

ga gewoon naar een plaatselijke winkel die ze verkoopt? (:
ben niet echt thuis in deze dingen, maar volgens mij zijn er best veel

Haha ergens met bltg betalen? Gewoon pinnen en dan contant afrekenen ofzo xD

Ik ga binnenkort gewoon naar de Christine Le Duc in Eindhoven, daar zullen ze me toch niet raar aankijken.

-

Hahahahah sorry ik moest echt heel hard lachen…
Over betalenmet beltegoed hahaha

Maar gewoon halen in de winkel en met cash betalen

en dan zit die vriendin met afschriften :stuck_out_tongue:

je kunt ze ook kopen bij de expo. :slightly_smiling_face:

Contant betalen?

Zoek een winkel uit met een discrete naam? Dan valt dat niet op als ze het toevallig voorbij zien komen tussen je iDeal-overschrijvingen.