vibrator/dildo .

heii . ik heb dit eventjes opgezocht maar ik vond niets, dus…
wie heeft het & hoe heb je het gekocht / bestelt ? weten je ouders het ? :slightly_smiling_face:

GEEN KINDERACHTIGE REACTIES GRAAG (:

durft niemand te reageren?^^

ik heb er geen.

whahaha ik wil best reageren, maar ik heb er geen een, dus beetje zinloos :stuck_out_tongue:
upje!

Reactie sorry ik kon het niet laten.
Maar nee geen ervaringen mee.

hehe ^x

nee,ik heb er geen een en heb ook geen behoefte aan.

nee heb er geen
waarom wil je dit weten eigenlijk?

Koop hem gewoon in een winkel. Christine Le Duc vind ik zelf altijd erg vrouw vriendelijk over komen, de winkel is erg licht ingericht (veel wit) en komt dus ook niet echt over als een of ander vies zaakje. Ik weet niet waar je woont, maar de winkels zitten vaak wel in de grote steden.
Op je andere vraag, ja ik heb er 1, so fucking what?

Sommige dingen horen gewoon taboe te zijn. Dit vraag je toch niet aan mensen of ben ik weer zo ouderwets bezig?

Ouderwets nee, maar ik vind wel dat seks een meer openbaar topic moet zijn om over te praten. Het is niet zo dat je helemaal in detail hoef te vertellen wat je allemaal wel niet doet als je seks heb. Maar met dit soort vragen heb ik totaal geen moeite. Zij zit er denk ik aan te denken om er 1 te kopen en vraagt aan ons of wij ervaring er mee hebben en waar je er 1 het beste kan kopen. Niks mis mee als je het mij vraagt. Ze vraagt toch niet wat voor 1 iemand heeft en hoe die is ect? Dat zou ik wel te ver gaan vinden

Nee, heb er geen. Als ik op mezelf ga wonen, neem ik er wel eentje XD haha

Ja, maar het blijft een intieme vraag. Het gaat erom dat de onderwerp vibrators zijn. Ikzelf zou moeite hebben, want wat je zegt kan tegen je gebruikt worden (niet dat ik er een heb ofzo). Misschien komt dat omdat ik mijn grenzen niet zo verlengt hebt zoals jij. No offensive, ik bedoel het niet aanvallend :'3

Ik heb er een… maar nog geen behoefte aan gehad zeg maar :wink:

Ik geef je een tip: Ladiesnight ! (www.ladiesnightparties.nl) Echt superleuk om met je vriendinnen te doen… en dit wordt allemaal op een hele leuke manier gebracht. Ik heb er eentje bij mij thuis gehad, en mijn moeder wist er dus wel van… vond het wel ‘moeilijk’ om te vertellen maar ze nam het positief op! :grinning:

het blijft een intieme vraag ja, en iedereen mag hem beantwoorden zoals die zelf wilt. Ik ben vrij open over seks vragen, zolang ze niet vragen hoe. En waarom zouden ze zoiets tegen iemand willen gebruiken? Het is niet zo dat mensen er van zullen schrikken als iemand hoort dat ze er 1 hebben ofzo. Okay ik zal er niet over opscheppen maar een hoop mensen weten dat ik er 1 heb, maar meer omdat ze er naar vragen of ik er 1 heb, ik vertel het ze niet zelf of iets.
En ik bedoel het ook niet aanvallend of iets hoor.

ik heb er geen dus aan mij heb je vrij weinig…

ik heb er geen, ik heb een vriend, haha :'3

is dat een kinderachtige reactie?

nee hoor :3 x

uhm ik heb er geen dus aan mij heb je niet zo veel :slightly_smiling_face:

ik heb er ooit een voor de grap voor sinterklaas gekocht voor iemand, gewoon bij een sexshop, was maar 5 euro ofzo (vibrator).