Vibrator bestellen!

Hallo allemaal,
Ik wil al best lang een vibrator maar vind het eng om te bestellen want dan ziet m’n moeder het (ben 14)
Ik heb wel al gezegd dat ik vinger naar dat is al een tijdje geleden. Miss zijn er andere meiden die dit ook hebben maar miss tips hebben, ik heb er één gezien op bol en ik dacht, OMG JAA deze wil ikkkk
Maar hoe?!?!??
Ik zat te denk aan een afhaal punt maar vragen ze dan niet je ID?
Ik weet wel dat m’n moeder op dinsdag tot 17:00 werkt maar ik kon zelf geen tijd kiezen bij bol ( bij dit product kunt u geen tijd kiezen zag ik)
Wat moet ik doennnn

Denk je dat je moeder je pakket zal openen als het thuis wordt bezorgd? Bij het afhaalpunt vragen ze niet om je ID.

1 like

^^Ik moet wel altijd mijn idee laten zien als ik een pakketje ophaal. Maar dat is toch zodat ze weten dat de juiste persoon het pakketje ophaalt?
Anders idd een afhaalpunt,

1 like

let op dat je een nieuwe account maakt bij zo’n winkel anders kun je de bestelling(en) altijd blijven zien volgens mij. ik heb een aparte account gemaakt toen.

1 like

Ik wil die vibo nu bij bol bestellen maar ik zie niet dat je een afhaal punt kan doen

Bij het afronden van het bestellen kun je je eigen adres opgeven of een afhaalpunt selecteren

laten bezorgen bij ophaalpunt en ga dan uit school direct je pakketje ophalen. bestel bij easytoys, daar komt niet op de doos te staan waar het besteld is.

Ophaalpunt is het meest gemakkelijk. Het betalen kan wel een beetje lastig zijn, omdat ouders nog je rekening kunnen zien. Via een vriendin bestellen? Gewoon kopen in een winkel is misschien wel het meest gemakkelijk. Met contact geld.

Tip: een pulsator, zoals de Satisfyer Penguin is heel heel erg lekker. Dat is geen vibrator, maar veel lekkerder. Je kunt een kleine dildo kopen als ook je iets binnen wilt. De combi is heel fijn. :smiling_face_with_three_hearts:

Bij Easytoys kun je dus wel een tijd aangeven. Maar heb het nagevraagd en ze zeggen dat het 95% van de gevallen op de juiste tijd/dag geleverd wordt.

Wil zelf ook iets bestellen maar moet nog even bedenken wat ik tegen m’n moeder ga zeggen als ze te vroeg thuis is en het pakketje wordt dan bezorgd… maar goed, daar heb ik ff een topic over aangemaakt.

En bij een vriendin of vriend te laten bezorgen?