vibrator app

ik zag laatst in de appstore een vibrator app met allemaal soorten standjes. wie heeft hier ervaring mee?

nee, je kan zelf ook proberen toch?

Ik hoop dat je niemand tegenkomt die hier verstand van heeft. Dat betekent dat die gene met zijn telefoon zit te mastruberen. No thanks

Ieuw maar dan zit je met je mobiel op of in je doos, getver nee bedankt :flushed:

Lekker fris voor de mensen die hier niets van weten en dus je mobiel aanraken.

idd

Viel me ook al op! Net alsof we hier allemaal seksuologen zijn ofzo

Viel mij ook op inderdaad!

Hahaha allemaal seksverslaafde meisjes op Girlscene ?

Oh oh oh!
Hoe heet die app…

slotje…

https://lh3.ggpht.com/4yEhXSjga0CoQQfSlejYm8jC_pZOwS_mIKoDw0nRlQn-zJr2v79NHPFD9B8i4_F9Nw=w705

Uw telefoon is nu 's werelds meest geavanceerde vibrator We hebben vele, vele nachten, nauwgezet knutselen en testen van alle trillingen en functies Sexy Vibes te bieden heeft, alleen voor uw plezier
Of u nu in de stemming voor iets intens zoals de “Wasmachine” of misschien iets meer zachte, zoals de “Fluffy Bunny”, hebben we iets speciaals voor je.★ ★ Bekijk al deze functies! ★ ★
✓ Maak uw eigen aangepaste sexy vibraties!
✓ Pas het uiterlijk!
✓ AFSTANDSBEDIENING andere telefoons met sexy vibes op hen!
✓ U kunt kiezen uit een breed scala van de meest stijlvolle muziek.
✓ Download meesterlijk gemaakt vibes door de Sexy Vibes gemeenschap.
✓ Commentaar en beoordeling vibes, deel ze met je vrienden![/color][/font][/size]
★ ★ DE AFSTANDSBEDIENING ★ ★
✓ Als u een speciaal iemand die je wilt plezier hebben met, dan kunt u gebruik maken van de Sexy Vibes afstandsbediening te sturen trillingen in real time!
✓ Of, als u niet beschikt over een speciaal iemand … Maak je geen zorgen hebben! Relaties zijn voor losers toch! Je kunt iemand ontmoeten hier, en controle over hun Sexy Vibes of laten controleren jou!

HHAHAHHAHAHAHAHHAA

o mijn god hahahahah!

je zou je mobiel maar in je kut stoppen…
dit is vaag …

tuurlijk doen ze hun mobiel niet in hun kut U_U
is gewoon om er tegenaan te houden
een vriend van me had dat een keer gedownload, maar het is echt Slecht haha veels te zachte trillingen…
als je zo graag een vibrator wilt koop er dan gewoon een voor 11 euro bij de etos en laat je mobiel waarvoor die is :wink: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

iik heb hem en vint hem wel fyn?? :blush:

Gatverdamme …

Hoe heet ie en is ie gratis

hebben ze daar nu ook app voor uitgevonden :cold_sweat: