Vibrator, aanschaffen?

Ik loop al een tijdje rond met het idee om een vibrator aan te schaffen. En vandaag, heb ik een open gesprek aangegaan met mijn moeder erover. Mijn moeder is bang, dat het invloed zal hebben op mijn lichaam of seksleven… Zelf was ze wat overdonderd, door mijn verzoek!

-Zijn er veel onder jullie tussen de 12- 17, die zo’n dingen (willen) aanschaffen?

-Ben ik abnormaal?

-Kan dat invloed hebben op jou lichaam of seksleven?

Iemand ervaring? :hammer:

Gr. Wanhopig meisje

In je vorige posts lees ik dat je nu 16 bent en op je 14e ontmaagd bent. Weet je moeder dat? Volgens mij is het niet abnormaal en heeft het geen invloed op je lichaam of seksleven? Het is gewoon masturbatie met een hulpmiddel.

Wat je wel eens hoort is dat het met een vib lekkerder is dan met je vriendje. Dan zou een vib je seksleven kunnen beïnvloeden misschien, maar als jij je vriendje goede aanwijzingen geeft zal het fijner zijn als je seks hebt met je vriendje dan met een vib. In mijn geval wel tenminste.

Wij pakken de vib er soms ook bij en dan gebruikt hij hem bij mij.

Let wel op goedkope vib’s die van hard plastic zijn gemaakt (weekmakers). Dit kan niet goed voor je zijn. Ik heb er zelf twee van siliconen en dat gaat goed.
En je moet ze natuurlijk goed schoon houden.

Verder kan ik geen nadelige dingen bedenken…

Heel normaal. Solo seks of je nu een relatie hebt of niet hoort bij je seksualiteit! Niks raar aan. Ook je moeder zal het nog doen. Met of zonder fib. Ik had persoonlijk altijd moeite om klaar te komen. Ook solo. Ben na het lezen van dit edit mod: reclame is niet toegestaan aan het expirementeren geslagen. Ook met fib en mijn vriend. Ik kan je zeggen GENIETEN!

DIKKE Xuz,

Marieke

@Saskia, waarom zijn vibrators van hard plastic niet goed?

Het materiaal is niet goed voor je vajayjay, te chemisch geloof ik.

Je mag ook via privé bericht, antwoorden… :sex:

Dit is niet de plek voor zulke rare verzoeken