via internet afwijzen of face to face

Ik wil even weten wat jullie vinden/ zouden doen

moet ik met een jongen afspreken om hem af te wijzen?Ik heb hem eerder gezien( wij wonen via een instelling) en nu praten we via msn maar vindt het lullig om zo nee te zeggen, we wonen trouwens dicht bij elkaar (dus niet ver weg)

Gewoon gelijk duidelijk zijn of gewoon in het echt het zeggen

Doe maar face to face. Dat is beter, vooral als jullie dichtbij elkaar wonen.

Edit; Ik las weer eens niet goed, ik dacht dat jullie een relatie hadden…

Via internet vind ik wel kinderachtig :3
Doe maar face 2 face.

euh hebben jullie iets?
Een relatie?
gezoend?
Zo niet, zeg gewoon via internet.

Duidelijk zijn. Ik zou zelf ook niet echt willen afspreken; hoogstens een telefoontje om het wat persoonlijker af te ronden. Maar dat ben ik, iemand die moeite heeft met afwijzen etc.

Als je geen relatie ofzo hebt of niets met elkaar hebt gedaan kan het idd prima via internet … anders toch maar even afspreken :slightly_smiling_face:

wat denk je zelf?

nee wij hebben niks

Maar idd zoals de 2 eerder zeggen. Ik vind het wel ‘eerlijker’

als je beide in een instelling zit; face to face. dan houd je hem te vriend, en het wereldje van de instellingen is te klein om vijanden te maken

ja dat zeker vind het ook ‘eerlijker’ dat is anders dan msn

face to face is toch wel wat eerlijker!

als jij je via internet ook vraag om af te spreken… zou ik dan ook meteen nee zeggen en niet dan toch met em af spreken om dan vervolgens nee te zeggen… das een beetje nutteloos. want dan heb je alsnog met em afgesproken

^ja is zo maar wel eerlijker zo ik weet het ook niet

Als jullie geen relatie of iets hebben vind ik het prima via internet kunnen.

Is er kans dat je hem binnenkort op de instelling ziet? Want dan zou ik daar even op wachten.
Vervelend voor hem, als je dan met hem afspreekt om hem als het ware af te wijzen.

nee geen kans . ik twijfel want jij je spreekt af om af te wijzen

Dat. Dus kan je beter meteen via internet zeggen, anders geef je hem valse hoop voor jullie afspraakje.

Als je elkaar al veel ziet, dan zeker face to face. Dat zou je zelf denk ik ook liever willen dan via msn of een smsje. Het is moeilijker, maar dan ook beter af te sluiten voor beide.