Help, Ik heb echt zo’n vettige huid. Alsof het een beetje nat is ofzo.
Iemand die tips heeft? Of goede producten?
Thanks girls.
Help, Ik heb echt zo’n vettige huid. Alsof het een beetje nat is ofzo.
Iemand die tips heeft? Of goede producten?
Thanks girls.
Ik krijg altijd een vette huid als de temperatuur warm is buiten.
Ik weet het ook niet echt, dus zie dit dus maar als een upje!
Ik heb het zo wat altijd maar idd, in de zomer het meeste.
Ik weet alleen dat nivea voor een droge huid is, maar daar ben ik niet veel mee.
er zijn wel van die papiertjes, weet niet precies hoe het heet, en die kan je over je gezicht halen, waardoor de glim van je gezicht weggaat. Het zijn een soort kleine papiertjes die in een doosje zitten, ja ik weet het, slechte beschrijving… In ieder geval, die werken wel goed on the go, volgens mij had ik ze gezien bij de claires
@hierboven
die dingen heten blotting papers en zijn echt briljant
Ik weet niet hoe dat in het Nederlands heet, maar in het engels heet dat blotting paper! :3
gebruik anders gezichtspealing of hoe het ook mag heten (een soort gel met balletjes, een soort scrub eigenlijk)
Dankje meiden !
Ja dit gebruik ik ook, voor een gemengde huid. Van nivea, heb het alleen in duitsland gekocht maar hier heb je vast wel soortgelijke.
Ja de mijne was volgens mij ook van nivea, blauwe gel met balletjes, gezichtswash ofzo ik weet de naam echt niet meer haha
Heb ik ook heel erg ht glimt helemaal en ht is net als of ht helemaal nat is BAH
Gebruik je trouwens dagcreme? Als ik dat doe in de zomer gaat het zweten enzo en dan word me gezicht ook vettig, probeer een dagje zonder.
Ik heb ook een hele vette huid en ik zelf gebruik van De Tuinen de Tea Tree Face Wash en de Tea Tree Dag & Nacht creme. Ik ben er erg tevreden over want normaal gesproken had ik echt bij mijn t-zones dat het zo vet was dat je het ook gewoon zag glimmen. En sinds ik deze producten gebruik heb ik daar bijna tot geen last meer van.
Ik gebruik Seaweed Mattifying Day Cream van The Body Shop. Werkt best goed =) Ik hoef niet heel vaak mijn gezicht meer af te doen met een doekje haha.
idd!
nee, gebruik ik niet
M’n nicht gebruikte dat ook & het werd echt 2x erger; dus ik ben erg bang om 'm te gaan gebruike
je moet juist wel een dagcreme gebruiken! Gebruik eentje tegen glimmen of een vette huid, en anders doe je er wat (compact)poeder overheen?
GEEN Clearisil.
Verder: af en toe een groene klei masker en je gezicht veel wassen met water. (: